Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera P12 ja polttoaineen imeminen tankista

Aloittaja Mauri-Setä, helmikuu 06, 2014, 10:29:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mauri-Setä

Kuinka helposti pystyy P12:sta imemään bensaa tankista. Yritin täyttöaukon kautta ja tuntuisi, että siellä on sihti tms edessä ja letku ei mene tankkiin asti. Miten polttoainetta saisi tankista pois?

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

JJM

Vaihtaa pa-suodattimelta lähtevän letkun pidemmäksi -> virrat päälle että bensapumppu alkaa pyöriä -> pumppaa auton omalla pumpulla kanisteriin?

Mies

LainaaVaihtaa pa-suodattimelta lähtevän letkun pidemmäksi -> virrat päälle että bensapumppu alkaa pyöriä -> pumppaa auton omalla pumpulla kanisteriin?

Tuo ei toimi, pumppu ei hyrrää kuin hetken jos ei autoa käynnistä.

Moottorilta lähtevä bensan paluuletku kannuun ja auto käyntiin, niin pelaa.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

Datsuuna


Onnistuu se auton omalla bensapumpullakin mut vaatii pientä modaamista bensapumpun releelle eli vähän turhan hankalaa ellei sit todella halua tehdä niin
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

Mies

Lainaa
Onnistuu se auton omalla bensapumpullakin mut vaatii pientä modaamista bensapumpun releelle eli vähän turhan hankalaa ellei sit todella halua tehdä niin

No totta onnistuu sekin, K11 micran tankki tyhjennetty tuollakin keinolla ....releen etsimiseen meni hetki jos toinenkin  ;D
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

espi

#6
P12:ssa ei ole erillistä bensasuodatinta ja pumppukin sihteineen on tankissa sisällä, joten...

Takapenkin istuinosa ylös, sieltä kolmion mallinen peltiläpyskä pois, väännät mutterin pumppuhässäkän päältä pois ja sitten vaan tyhjennät parhaaksi näkemälläsi keinoilla...

BA

Lainaa

No totta onnistuu sekin, K11 micran tankki tyhjennetty tuollakin keinolla ....releen etsimiseen meni hetki jos toinenkin  ;D


Olis tietty hyppyjohdolla voinut syöttää virtaa suoraan liittimestä tankin päältä, ei olis tarvinnu mitään releen ohitusta.  :)
Näin minä olen tehnyt... Samalla saa otettua letkun suoraan siitä tankin laipasta kannuun.

Mies

Lainaa


Olis tietty hyppyjohdolla voinut syöttää virtaa suoraan liittimestä tankin päältä, ei olis tarvinnu mitään releen ohitusta.  :)
Näin minä olen tehnyt... Samalla saa otettua letkun suoraan siitä tankin laipasta kannuun.


Ois tietty, mut oli jo raato muistaakseni täynnä romua etupenkeistä taakkepäin ....tietääpähän sit ens kerralla kaikki keinot.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

Mies

LainaaP12:ssa ei ole erillistä bensasuodatinta ja pumppukin sihteineen on tankissa sisällä, joten...

Takapenkin istuinosa ylös, sieltä kolmion mallinen peltiläpyskä pois, väännät mutterin pumppuhässäkän päältä pois ja sitten vaan tyhjennät parhaaksi näkemälläsi keinoilla...

Kyllä sieltä silti bensanpaluuputki menee koneelta tankille...
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)