Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

70 Luvun ohjelmassa Datsun tonni sippasi

Aloittaja sunnyfunny, kesäkuu 26, 2013, 10:23:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sunnyfunny

 :) Mukava ohjelma, missä valkoinen tonni sippasi. Epäilen pahasti että olisikos lavastettu. Ratsunit ei sippaa vaan vie aina perille vaikka yskimällä.

micramies

Lavastamisen puolesta puhuu se että höpisivät jotain kytkimen hajoamisesta mutta kyllähän auto käynnistyy vaikka kytkin olisikin hajalla jos vaan vaihde on vapaalla. Startti näytti pyörittävän konetta aivan normaalisti, kenties ajaneet vaan tankin tyhjäksi :P
Nyt: Kia Rio 1,2 LX -16 / Ex: Suzuki Alto -11 / Ex: Nissan  Micra 1,0 Hit -01 / Ex: Mazda 323 BG 1,6-16v GLX sed. -90 / Ex: Mazda 323 BD 1,3 HB -82

mck74

Ihmettelin ihan samaa, kytkin paskana kun auto ei lähde käyntiin??? :D
Datsun1000 B10-69 Datsun1000 VB10-68