Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan Bluebird 1989 2.0SLX kaasutinongelma (ehkä

Aloittaja B6504S, toukokuu 10, 2013, 18:46:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

B6504S

Hyvä foorumi ku kaikki tulee tänne vaan valittamaan. :D
Miksi luupää ei tyhjäkäy tai ota kierroksia "ykkösläpän" kanssa ollenkaan, röpöttää ja booaa kunnes sammuu, mutta jos polkaisee polkimen kakkosasentoon niin että toinenkin läppä aukeaa, niin toimii. Eli kaasu pohjassa voi ajaa, mutta muuten mahdotonta. Toimii normaalisti jos pitää ryyppyläppää kokonaan kiinni asennossa kylmänä ja lämpimänä, mutta sekin aukeaa itsekseen ja hervoton pätkiminen alkaa taas (eipä se pysykkään kiinni kuin ensimmäisen polkasun). Missä vika? Kuuluko ryypyn vipu joka tulee siihen kurkkujen viereen olla kiinni siihen alipainekellon? vipuun?? Bensapumppu, bensansuodatin ja ilmansuodatin juuri vaihdettu.

take

1. kurkun pääsuutin tukossa. Kaasari pöydälle, puhdistus paineilmalla ja putsausaineella ja kasaan uusilla tiippareilla. Pitäis toimia.