Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Ajovalojen sameus

Aloittaja Primula, huhtikuu 27, 2013, 08:42:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Primula

Primera P12,onko kukaan kokeillu myllyttää/hioa ajovalojen laseja(akryyliä)Fareclaa,Sonaxia?Kovin ovat sameat ja katsastuksessakin jälleen huomautettiin asiasta.

C 110 ratsuni

Onnistuu,anna mennä vaan.Liika lämpenemistä pitää varoa.Eikä tarvi olla kovinkaan karkeaa hioma tahnan.
primera 2,0 sport -00

make83

LainaaPrimera P12,onko kukaan kokeillu myllyttää/hioa ajovalojen laseja(akryyliä)Fareclaa,Sonaxia?Kovin ovat sameat ja katsastuksessakin jälleen huomautettiin asiasta.

http://www.polarautovaruste.com/shop/product_details.php?p=1334#.UYClAMpvfIU