Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

maximan automaattivaihteet

Aloittaja eeki, tammikuu 24, 2013, 17:22:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eeki

Millaisia kokemuksia teillä on maximan automaattilaatikoista? kestääkö hirmusti kilometrejä että toimii ok vai alkaako luistaa jossain, esim 350tkm kieppeillä... Kuulemma ei paljoakaan nosta kulutustakaan... Itellä nyt manuaali mutta automaattia kaipaisin mut kilsat joskus pelottaa... Eli kiitos vinkeistä :)