Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

king capin kello

Aloittaja jojo, joulukuu 13, 2012, 11:44:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jojo

mikä on kun kello jätättää melkoisesti,uusi akku,laturi eikä sähköongelmia yleensäkkään...? :-/

BA

#1
Vanha 80-lukulainen malli ja oikea kvartsikello? Vai joku uudempi?

Jos vanha, kvartsikide kuollut, kellolla tunnit täynnä. Kelloseppä osaa auttaa.  :-/