Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Almera -96, ei lähde käyntiin ilman lämmitystä

Aloittaja eufn, lokakuu 26, 2012, 11:51:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eufn

Heti talven alkaessa tulee ongelmat.. Parina päivänä ei ole lähtenyt käyntiin ilman lämmitystä. Ei edes starttaa, elä ajattelin että startti rikki mutta vaihdettiin akku ja oli piuhan nokassa nii käynnisty normaalisti koko päivän. No tänään aamulla eipä taas inahtanutkaan..pakkasta oli -1, yöllä varmaan kuitenkin ollu enemmän. Piuhaan laitoin saa nähdä mitä sanoo tunnin parin päästä. Osaako kukaan sanoa missä vika? Eihän tuolla uskalla mihinkään lähteä kun ei käyntiin lähde.

nissan-man

kaverin autos oli startti rikki, lähti käyntiin vain lämpimästä hallista :D Ei puhettakaan jos pakkasesta ois yrittäny.
P10 GA16DS