Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan Primera -91 1,6 SLX

Aloittaja jorma252, lokakuu 25, 2012, 08:32:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jorma252

Kesken ajon auto sammui, eikä käynnisty enää. Starttaa
kyllä mutta ei käynnisty, bensaa on. Onko kokemuksia
vastaavasta?????

AkiH

Lieneekö tuollaisessa jo sähköinen bensapumppu? Jos on, niin kuuntele suriseeko se, kun laittaa virrat päälle.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Jylppy

Taitaa tossa olla GA16DS-kone, jossa on mekaaninen pumppu.

Saako bensaa ja tuleeko kipinä?
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Tare

#3
LainaaKesken ajon auto sammui, eikä käynnisty enää. Starttaa
kyllä mutta ei käynnisty, bensaa on. Onko kokemuksia
vastaavasta?????
Taitaa virranjakajan sytkälaatikko sanoa, moro. Noista on mennyt niitä aika monista ja on herkkä suurille ylimeno vastuksille, aiheuttaa jännitepiikkejä takaisin boxille ja polttaa sen. Suht helppo vaihtaa uutta tilalle, jos vaan saa. Pyörijä ja  kansi kannattaa myös vaihtaa samassa yhteydessä.
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

nissan-man

Ai onko tuossakin jakajan sisällä joku yksikkö? Olen kuullut että ga16de-koneisesta nuita on mennyt paljonkin (täysin eri jakajalla oleva).. Tuossa on vielä ulkoinen puolakin.
P10 GA16DS