Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Maxima QX '97 Kaiutin ongelma!

Aloittaja Tapza, heinäkuu 02, 2012, 20:03:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tapza

Jees, eli tuli tuossa ostettua tommonen vuoden 1997 Nissan Maxima QX ja huomasin ettei kumpikaan etukaiutin toimi  :-/ Niin koska itse en ole kovinkaan kokenut autojen "ruuvaaja" niin tulin täältä kysymään ammattitaitoisemmilta apua, että miten niiden korjaukseen kannattaa lähteä, miten selvittää mistä vika johtuu ja kuinka paljon tämä ongelma tulisi minulle pahimmillaan maksamaan? Arvostaisin jos joku vaivautuisi auttamaan  :)
Nissan Maxima QX '97 2.0L V6

Nat

Veikkaan jonkinlaista pientä kosketushäikkää soittimelta lähtevissä liitoksissa tai sitten piuhat ovat irti kaiuttimilta jos et itse tiedä sähköistä mitään tai soittimen irroittaminen tuottaa ongelmia suosittelen viemään johonkin pienemmälle korjaamolle, tuollaisten korjaaminen pitäisi onnistua joka nyrkkipajalla hintaa veikkaisin ihan maximissaan 100€. Toisaalta sähköviat voivat myös osoittautua joskus monimutkaisiksikin  :-/

Tapza

Kiitos neuvoista!  :) Velipoika lupasi tulla myös katsomaan mistä kiikastaa mutta jos ei ongelma ratkea niin taitaa olla korjaamo reissu edessä.
Nissan Maxima QX '97 2.0L V6