Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Sunnyn painelaakerin vaihto

Aloittaja ES1866, toukokuu 31, 2012, 09:35:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ES1866

Moro,

Sunny pitää rällättävää/ratisevaa ääntä, kun kytkin on ylhäällä. Kun painaa kytkimen alas, ääni poistuu.

Välillä ääntä ei kuulu, kun kytkin on ylhäällä mutta, jos päästää kytkinpolkimen pamahtamaan ylös, niin ääni alkaa uudelleen.

Onko vika laatikossa vai painelaakerissa?

Eki

nissan-man

#1
LainaaMoro,

Sunny pitää rällättävää/ratisevaa ääntä, kun kytkin on ylhäällä. Kun painaa kytkimen alas, ääni poistuu.

Välillä ääntä ei kuulu, kun kytkin on ylhäällä mutta, jos päästää kytkinpolkimen pamahtamaan ylös, niin ääni alkaa uudelleen.

Onko vika laatikossa vai painelaakerissa?

Eki
laatikossa, kytkinakselin tai pääakselin? laakeri.. Öljyt vaan vaihtoon ja kovaa ajoa, normaalia vanhassa että vähän ääntelee.
P10 GA16DS