Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

King Cab vm 2002 mittarivalaistus

Aloittaja hard headed woman, joulukuu 02, 2011, 10:30:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hard headed woman

Hip hei !!! 

Olen uusi täällä  :D. Kertoisiko joku onko Kingcabin vm 2002 mittariston irrottaminen kuinka hankala homma? Osa valoista on pimeänä. Kiitokset jo etukäteen.