Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primeran Ahtoputket?

Aloittaja metsamaki, joulukuu 01, 2011, 11:30:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

metsamaki

Eli kyseessä -96 2.0TD Primera m-tunnus CD20T vakio ahdot 0.6bar
Mistä ahtoputket ja minkä kokoiset? voiko tehdä esim. huonekaluputkesta ja laittaa silikoni liitokset turbon sekä imusarjan päähän? tarvitseeko välille liitoksia silikonista?
EHDOTUKSIA?
HINTOJA?
APUA?
KOKEMUKSIA?

nissan-man

LainaaEli kyseessä -96 2.0TD Primera m-tunnus CD20T vakio ahdot 0.6bar
Mistä ahtoputket ja minkä kokoiset? voiko tehdä esim. huonekaluputkesta ja laittaa silikoni liitokset turbon sekä imusarjan päähän? tarvitseeko välille liitoksia silikonista?
EHDOTUKSIA?
HINTOJA?
APUA?
KOKEMUKSIA?
Kuorma-auton pakoputkea, taipuu ja melko halpaakin.
P10 GA16DS