Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primera-02 1.6 sedan,kuskin etusivulasi....

Aloittaja Primula, marraskuu 01, 2011, 20:47:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Primula

eli tuo kuskin puoleinen etusivulasi otti ja putosi oven väliin yhtäkkiä ikkunaa avatessa sähköisesti.Alustavasti avasin ovipahvit sisältä mutta tarvii availla vkonloppuna lisää.Nostin Moottori tuntuu toimivan mutta ohut vaijeri avausnappia painaessa elää ja heiluu toinen pää irrallaan  kuin kuolevan hiiren häntä.Osaisko joku kertoa mitä tapahtui.Onko jotain oikeasti hajonnut vai pois paikoiltaan.Onneksi lasi säilyi ehjänä.

EsPeHil

High five!

Minulla tapahtui juuri sama juttu. Aivan käsittämättömän tiukassa nuo pellin mutterit... Parempia työkaluja etsimään.  :-/

Primula

#2
no niin,se välipelti on irti ja nyt nostilaite ja moottori olkkarin lattialla.Toisen kiskon muovinen nostin osa oli murtunut ja vaijeri rispaantunut.Kiskossakaan ei ollut rasvaa enää yhtään joten kitka ollut kai rikkoontumisen syy.Nyt sitten pitäisi löytää uudet vaijerit mutta siinä on yks mutta:mistä stopparit vaijerin päihin,ne kun on tehtaalla prässätyt eikä saa hajottamatta irti.Ajattelin laittaa uusiin vaijereihin lyijystopit,vaikka ongen siiman painoista ;D Ja toinen juttu:hajonnut muovinen nostinosa.No kokeilen liimata Loctitellä ja/tai lasikuitupakkelilla  :-? Saas nähdä miten käy...

Primula

homma hoidettu ja Halvalla.Pari fillarin vaihdevaijeria Biltemasta ja lasikuitupakkelilla murtuneet muoviosat kiinni. ;D Taas pelittää kuin uusi!