Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Hitachi Su kaasuttimien säätö Fairlady 1600 -66

Aloittaja isomaza, maaliskuu 20, 2011, 20:56:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

isomaza

Onko kellään kokemuksia näiden tuplakaasuttimien säätämisestä?
IsoMaza

ILVES-Joe

Täällä linkissä noista on jonkin verran tietoa:
http://www.jetlink.net/~okayfine/sutech.html

Jenkkien tapaan noita haukutaan englantilaisiksi Skinner´s Union kaasuttimiksi... ;)

Alkupään Hitachit ovat kylläkin melko paljon samankaltaisia kuin SU:n tekeleet mutta jostain syystä toimivat paljon paremmin kuin "esikuvansa".

Helpot ja yksinkertaiset kaasuttimet säätää, tuon linkin ohjeiden mukaan kun menee niin ei pitäisi olla ongelmia.

Suomenkielisenä korjausoppaita löytyy L-moottoreille joissa noita Hitacheja on käytetty, esim. 510 korisessa 1600 SSS mallissa.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

isomaza

#2
Kiitoksia, ja sitten vaan bensapinnat synkkaan....
Suomenkielistä en ole löytänyt, se kyllä hieman helpottaisi.
IsoMaza