Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan Vanette (80-luku)

Aloittaja NiSuCo, tammikuu 22, 2011, 22:17:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

NiSuCo

Hei. Voisko joku kerto kokemuksiaan 80-luvun lopun Nissan Vanettesta. Sekä bensa- että diesel koneista.

Kiinnostaa ainaki kulutus, onko helppo huoltaa ite sekä minkälaisii vikoihin/korjauksi ois hyvä varautua. Oon aikeis hommaa jotai edullista ja käytännöllitä pakua kevääks/kesäks.
1. Nissan sunny 1.6 LX sedan 1989 (2002-2007)
2. Nissan sunny 1.6 SGX coupe 1987 (2010-2012)
3. Nissan Almera 1.6 Si (Hb) 1998 (2014-2015)
4. Nissan Bluebird 2.0 SLX (hb) 1988 (2016-> )

zedric

#1
vähän riippuu kumpaa mallia tarkotat C120 tehty ->87 vaiko C22 ->.    C120 mallissa koneena pomminluja LD20 diesel,ja pensana A15 joka luja sekin.
taasen C22 koneena LD20 II joka onki jo nokkaremmillä,sama konehan löytyy etuveto bluebirdeistä,joissakin kansivaivoja,(alumiinikansi) ja taas pensakone A15,sama kuin C120.
molemmissa vaivana ruoste ja ruoste,ainakin kannattaa katsoa tavaratilan pohja ja runkopalkit ja eestä kotelot etupennkien alta, noissa nyt muuten mitään kummempaa oo,kulutus diesel n.6 ltr/100km pensana 7-8/100km.
ja vanhemmassa siis 4v vaiheloota pensaversiosa diesel aina 5v.
huoltoystävällinen,tavaratilassa luukku josta pääsee vaihtamaan polttoaine suodattimen  ;D ja penkkien välissä luukku,sieltä pääsee yläkautta...
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130x3-B10, ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

Lerssinen

Ei tästä kauan ole kun kaupattiin mulle tuommosta VANettea missä oli dieselmoottori ja 4V loota  :-?
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"