Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Pakoputken suojapellit

Aloittaja 9000_automaatilla, marraskuu 17, 2009, 21:06:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

9000_automaatilla

Onko ollut murheita P10 pakarin suojapeltien kanssa? Millähän sen eristeen saisi paikoilleen, kun pellit lahoaa ympäriltä pois?

Wildchild-

#1
LainaaOnko ollut murheita P10 pakarin suojapeltien kanssa? Millähän sen eristeen saisi paikoilleen, kun pellit lahoaa ympäriltä pois?

Heivaa pois vaan koko roska, se on yleensä se helpoin vahtoehto.

EDIT: Hmm, Koskeeko tämä pakosarjan vai pakoputken? ;D Lukasin vähä nopeesti ja pakosarja tuli silmiin jostain kumman syystä.
Savun hälvennettyä lisäämme syöttöä. Y30 + N12