Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primeran vilkkuviiksi

Aloittaja joutilas, marraskuu 14, 2009, 21:51:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

joutilas

Tervehdys!

Löytyiskös tätä kautta vinkkejä viikonlopuksi. P10 primeran ('91) vlkkuviiksi ei palaudu automaattisesti 0-asentoon, vaan jää vilkuttamaan kunnes viiksen käsipelillä palauttaa keskelle. Onko kummoinen homma vaihtaa se viiksi uuteen/käytettyyn? Näkyy motonetin hinnastossa olevan 174 € ja varstosaldot nollassa, joten käytetty taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto.

M i g i

#1
LainaaTervehdys!

Löytyiskös tätä kautta vinkkejä viikonlopuksi. P10 primeran ('91) vlkkuviiksi ei palaudu automaattisesti 0-asentoon, vaan jää vilkuttamaan kunnes viiksen käsipelillä palauttaa keskelle. Onko kummoinen homma vaihtaa se viiksi uuteen/käytettyyn? Näkyy motonetin hinnastossa olevan 174 € ja varstosaldot nollassa, joten käytetty taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto.
ottaa ratin pois ja kattoo onko ratissa tappi paikoillaan.. voi olla vain jumiutunutkin se kynsi joka palauttaa..... mutta ratissakin voi olla vika.. kaverilla on 2xprimmua purussa ja 20€ tahtoisi viiksestä..