Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

vanette diesel 2.3D paluuputken halk.??

Aloittaja lastu10, lokakuu 14, 2009, 20:39:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lastu10

Heppi !

Jotkin letkuista vuotaa ruiskuilta(kangaspunosletkua ulkoapäin) ja tiputtaa maahan löpetiä.
Kuka muistaa millaista letkua pitää hommata että saan uudet paluuletkut ruiskuilta takaisin jonnekin kiertoon(halkaisika)?
Autossa tällä hetkellä alkuperäiset polttoaineen paluuletkut, jotka tiputtaa löpetiä silloin tällöin kohti maan keskipistettä.

tänksiis

jip59

Siellä on niin monenkokoista letkua että pitäisi tietää että missäpäin tuo vuoto on. Yleisin vuoto taitaa olla suuttimien paluuvuotoputki eli  hiukan vajaa 4 mm, joka menee joka suuttimen välillä ja siitä paluupuolen putkeen. Eri valmistajat ilmoittavat mitata eri lailla (tuumina tai milleinä) mutta aika yleinen koko taitaa olla 3,75mm.
Exät: B10 -67, B10 -69, B110 -70, B110 -72, KLB110 -73, K11 -96, Nykyiset: K10 -89, K10 -87, K10 -93, K11 -97 "Ratamicra", N16 -03