Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

n14 moottorin ylimääräinen ääni

Aloittaja sunny79, lokakuu 01, 2009, 15:56:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sunny79

Elikkäs otsikon mukaan n14 1.6 ruiskupata on alkanut pitää sellaista ylimääräistä "helinää/räminää" tietyllä kierrosluvulla jotain 2000-3000 välissä. Kylmänä ei kuulu pahasti, mutta lämpimänä selvemmin. ajettu 190tkm, ei ole nokkahiluja vielä vaihdettu. Apuva!

BA

Tarkistas ihan ensin pakosarjan ja katalysaattorin lämpösuojapellit.

Uusi Nissanisti

Vaimon kulkineessa (ei nisu) rämisee jonkin vaimentimen sisuskalut, annan rämistä kunnes "laukeaa", siis helpoin ratkaisu?  :)

sunny79

Putken etupäässä motin alla oleva lämpösuojapelti siellä räminää aiheutti, lähti vaan kummallinen ääni moisesta pellinpalasta mutta hyvä näin ei mitään vakavaa...

ja_ke

Viime viikolla alkoi itsellä rälistä konepelti. Kuolleet ne vaimenninkumit, pitänee jotkin sikakitti täpät laittaa jottai vaimentais. Pitää vaan muistaa jättää konepelti auki kunnes kuivaa  ;D
[s]n14 1,6lxi[/s] Nissan Primera 11-144. -01, 1,8.

BA

LainaaViime viikolla alkoi itsellä rälistä konepelti. Kuolleet ne vaimenninkumit, pitänee jotkin sikakitti täpät laittaa jottai vaimentais. Pitää vaan muistaa jättää konepelti auki kunnes kuivaa  ;D

Micrassa ne kumit on ainakin kierrettävät ja säädettävät. Kun löystyy, puoli kierrosta taas ylöspäin...

ja_ke

Lainaa

Micrassa ne kumit on ainakin kierrettävät ja säädettävät. Kun löystyy, puoli kierrosta taas ylöspäin...

Jaa-a. Just tänään nykäsin yhen sellasen kumin irti, ei siinä kyllä kierrettä näyttänyt olevan. Puolikierrost käänsi niin se läksi irti.
[s]n14 1,6lxi[/s] Nissan Primera 11-144. -01, 1,8.