Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Kierroslukumittari

Aloittaja ikarosfame, syyskuu 30, 2009, 18:52:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ikarosfame

Mistä 1.6 vm92 kaasutinversio  saa tiedon kierroslukumittariin?

JannuLuigi

mistähän autosta on kyse?virranjakajalta tai puolalta villi arvaus..
Sunny GL B11 '86
Legacy GT BL5 '04

ikarosfame

Sorry, jäi aika olennainen tieto pois!! :o Kyseessä Nissan Sunny !.6 SLX vm 1992 , samalla pimeni sähkö kaasuttimelle. Ohjaako näitä kahta toimintaa joku yhteinen systeemi??

Tero-75

Ahaa, onko siis kyse vianselvityksestä?
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

ikarosfame

Kyllä näin on. Auto kävi ihan ok, kaupan pihassa sammui. Lähti kauhean sahaamisen jälkeen käyntiin. Kaveri katsoi ettö kaasarille ei tuu sähköä ja laitettiin releboksista hyppynaru kaasarille. Nyt käy hyvin mutta edelleen tonne ryypylle ei tule virtaa joten siellä on aina vähän ryyppy auki ja mitä kylmemmäksi keli käy niin sitä enemmän se on auki. Toi kierroslukumittari  simahti just samaan aikaan joten ajattelin että näillä on yhteys. Kun kävin tuolla Tampereen pakokaasuanalyysissä niin korjaaja osasi sen verran kertoa että joku häikä laturissa vois aiheuttaa ton sähkövian. Toisaalta laturi vaihettiin keväällä ja vika ei kyllä parantunut. Vika ei periaatteessa haittaa joka päivästä ajoa mutta kyllä tuo sitten bensaakin vie.