Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Rele akun vasemmalla puoNissan king cap 1990 bensa

Aloittaja ejuvonen, syyskuu 07, 2009, 03:20:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ejuvonen

Osaako joku sanoa mikä akusta vasemmalle olevan rele-boxin tehtävä on ? Oikean puoleinen rele lienee polttoaine / latausmerkkivalolle, mutta vasen rele. Mikä sen tehtävä on. Sähköt jotenkin sekaisin, ku ei sammu avaimesta ja latausmerkkivalo palaa ja polttelee laturin säätäjää.
Laturilla oleva yläliitin. Mihin johtimien pitäisi mennä ( 2 kpl ), niiden tehtävä ?

M i g i

#1
Z20 tai Z24 moottorilla? niin ja kaasutin..

oisko tosta mitään apua tosin -94 manuaali ja KA ja VG koneisiin

onkohan lanka sulakkeet ehjät?

http://www.onlinefreeebooks.net/automotive-machinery-power-equipment-ebooks/nissan/1994-nissan-truck-pathfinder-model-d21-series-service-manual-supplement-pdf.html