Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primera 1.6 traveller -06 ongelmia ja virhevastuu

Aloittaja donpeelo, toukokuu 13, 2009, 00:38:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

donpeelo

Elikkäs ostelin muutama viikko sitten ko. auton ja tuntuu kuuluvan edestä multilinkin pauketta hiljasilla vauhdeilla, pienissä töyssyissä. Lisäksi  ilmastointi korahtelee aika-ajoin ikävästi ja pakki menee melkosen huonosti päälle (välillä jopa normaalisti), hävettää myöntää, mut ei tullu pakiteltua koeajolla :/.

Meinasin nyt käyttää tuota merkkiliikkeen arvioitavana (ei auton ostoliike) ja kävellä korjausarvio kourassa auton ostoliikkeeseen.

Liike luonnollisesti yrittää venkoilla tilanteesta maksamatta mitään tai pienen korvauksen (vaikka suuresta ketjumyymälästä onkin kyse). Kysymykseni kuuluupi, et onko minulla mitään saumoja noita saada korjattua myyjän piikkiin. Netistä löytyy erittäin ristiriitaista tietoa asiasta ja tuntuvat vetoavan kuluviin osiin. Virhevastuu sanoo kyllä, että auton tulee olla kunnossa ostohetkellä ja 6 kk ostohetken jälkeenkin.

Auto myytiin minulle priimakuntoisena ja n. keskimääräiseen hintaan mitä noista yleisesti pyydetään.

valtteri

autossa ei ole enää valmistajan takuuta jäljellä? 3vuotta tai 100tkm ehkäpä

Tare

Sinuna, ensimmäiseksi ottaisin yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen(kunnan omaan tai valtion) ja kysyisin hänen mielipidettään asiasta ja tulkintaansa kuluttajasuojalaista autokaupoista. Siihen raporttiin vedoten, mikä tahansa myyntiketju oikaisee virheensä, jos aihetta on. :)
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

Lousku

Paljon ajettu? Onko ollu ennen Nissania?
Mulla ainakii jokaisen kanssa ollu et pakkille kannattaa mennä
vaihteen kautta.

Täytyy sanoa et ite kun ostin ton oman P12 sporttisendekin
niin en edes käynnistäny autoa... tuli vaan siinä pihassa mieleen
kun lähin ja pyyhkimillä ei tehny mittää. :D