Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Laturin P liitin

Aloittaja oivakyy, toukokuu 04, 2009, 22:11:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

oivakyy

Japsilaturin takana on kaikki normaalit magnetointi- merkkivalo ja varsinainen Bat+ virtajohto. Sen lisäksi siinä on reilu lattaliitin ja siinä vieressä sympoli P . Pitäisikö siitä vetää johto akun miinus napaan ja mikä merkitys sillä olisi. Laturi on kyllä toiminut parisataa tuhatta ilman johtoa mutta kai sillä jokin merkitys täytyy olla.