Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan Primera TDI

Aloittaja PrimeraTDI, maaliskuu 05, 2009, 22:41:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PrimeraTDI

Mikähän mahtaa olla vikana kun ei käy tyhjäkäyntiä kunnolla ainakaan kylmänä meinaa sammua ja sammuukin ja toinen letti pyörii heti käyntiin laittaessa..onko normaalia ja primera on -98 diesel.hehkut oon vaihtanut eikä parantunut..joskus lämpimänäkin tyhjäkäynti seilaa mikä neuvoksi?