Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Laurelin varvikello.

Aloittaja reynolds, helmikuu 16, 2009, 21:39:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

reynolds

Kyseessä c32 RD28 koneella. Varvikello ei näytä minkäänlaista lukemaa. Mun mielestä sillon kun laittaa virrat päälle niin se neula nousee ihan ala asenntosta o-kohdalle. Kaverin Cedricissä oli muistaakseni joskus sama vika (LD28). Lieneekö laturista se signaali vai onkohan sille ihan oma anturinsa jossain?

Timppa

LainaaKyseessä c32 RD28 koneella. Varvikello ei näytä minkäänlaista lukemaa. Mun mielestä sillon kun laittaa virrat päälle niin se neula nousee ihan ala asenntosta o-kohdalle. Kaverin Cedricissä oli muistaakseni joskus sama vika (LD28). Lieneekö laturista se signaali vai onkohan sille ihan oma anturinsa jossain?

ainakin cedricissä (LD28) on erillinen anturi syöttöpumpun remmipyörän kierroksia laskemassa ::)

laurelista RD28 en uskalla varmaksi sanoa... luulisin olevan samallalailla :-X mutta ei varmaa tietoo..
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).datsun 720 king cap 4wd+2wdx2
datsun 220c -79&-77 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

cedricfan

Laturissa ei näyttäisi olevan W-napaa rundarille. Muistelisin että Ceduissa lika tuolla pumppuhihnan anturiss estää rundarin toiminnan?
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

reynolds

Joo täytyy alkaa vilkuilee kun ilmat ees vähä lämpenee. Näillä keleillä näpit on ku nipullinen nakkeja noin 3 minuutin jälkeen. Ja tuli hommailtua samanmoinen varaosiksi.. Jos joku sattu jotain tarvitsemaan niin saa ihan asevelihintaan..

hrodi

Niih...

olin kans kuullut että anturissa oleva lika (LD) aiheuttaa häiriön. Ruiskupumpun hihnaa vaihtaessa tuli anturi putsattua niin hyvin kuin osasin  -  ei vaikutusta. Pikemminkin kosteus ja lämpötila tuntus vaikuttavan.

Toiminta vaihtelee eri yksilöissä, itelläni 2 bensakoneista (C31SGL), joissa toimii häiriöttä.
4 x Laurel C31, 260C HT