Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Bluebird 1987 U11

Aloittaja Bluebird87, huhtikuu 30, 2008, 16:36:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bluebird87

Sarjaa tyhmä kysymys, mutta kertokaahan viisaammat mitä ero on Bluebird T12 ja U11. Olen jälkimmäisen mallin onnellinen omistaja :)
Jatkokysymys: Onko luupäässä edessä nivelissä tai jossain rasvanippoja, joista vois rasvata etupäätä?

sesami

Edessä erilaista maski, umpiot ja sitä myöten varmaan lokasuojat(?). U11 on mielestäni paremman näköinen keulaltaan ja vielä nätimpi farkkuna :D

Kertokaa viisaammat lisää...
B10 -70, B10 -??, B10 -??, E10 -75
-----------------------------------

Glen

LainaaSarjaa tyhmä kysymys, mutta kertokaahan viisaammat mitä ero on Bluebird T12 ja U11. Olen jälkimmäisen mallin onnellinen omistaja :)
Jatkokysymys: Onko luupäässä edessä nivelissä tai jossain rasvanippoja, joista vois rasvata etupäätä?

U11 on sitä oikeaa Bluebird-sarjaa. T12 on itseasiassa uudelleennimetty Stanza. Olikos se peräti kolmannen sukupolven Stanza.

Tommi

P.S. Tämä muuten on yksi suosituimmista U11 tai T12 omistajien kysymistä kysymyksistä :)
Koville jätkille paistaa aina aurinko
BMW 520D F11 || BMW 120D E87 || Datsun 100A LE10 -75

BB-mies

U11 on Bluebird 910-sarjan seuraaja. Korien muodoissa ( etenkin farkku ) ja pokkauksissa havaittavissa tiettyjä samankaltaisuuksia. Osat eivät kuitenkaan vaihtokelpoisia keskenään. T12 on taas U11 seuraaja. Tekniikaltaan U11 ja T12 ovat identtisiä. Koriltaan silminnähden erilaisia.

Etulokasuojia molempiin saa vielä tarvikkeena, takalokasuojan kaaria vain T12, joista mittojensa puolesta saa helposti tehtyä kaaret vanhempaan.

ps. Niitä U11 sedaneita on ruostumisen vuoksi jäljellä kokolailla vähän, tarvikeosia saa vielä jotain, uusia tehdasosia voi kysellä vaikka täältä kerhon sivuilta. Rasvanippamahdollisuus on 50/50. Joissain on, joissain ei. Riippuu ihan osatoimittajasta ja -erästä.
312 / 320 / T11/ K11/ P12

Laffi

LainaaT12 on taas U11 seuraaja.

Sen verran tarkennusta, että tämä siis Euroopan myyntimallistossa. Tehtaan mallistossa T12 on T11:n korvaaja ja U11:n korvasi U12 (T12 ja U11 olivat tuotannossa samanaikaisesti, siis muutkin kuin farmarimalli).

T12:aa on myyty eri puolilla maailmaa nimillä Bluebird, Stanza ja Auster.
U11:aa on myyty nimillä Bluebird ja Maxima
U12:aa on myyty nimillä Bluebird, Stanza ja Pintara.

Glen

Lainaa
Etulokasuojia molempiin saa vielä tarvikkeena, takalokasuojan kaaria vain T12, joista mittojensa puolesta saa helposti tehtyä kaaret vanhempaan.
Minä en aikanaan T12 löytänyt mistään takasuojankaaria. U11 kaaria sitten oli tarjolla heti kaikista tarvikeliikkeistä, mistä kysyin. Tuli sitten laitettua U11 kaaret paikalleen. Tämän takia mm. takana olevat muovisuojat siitä kaaresta ovat vieläkin tuolla varastossa hyllyssä, vaikka autoa ei ole minulla ollut kohta vuoteen.

Tommi
Koville jätkille paistaa aina aurinko
BMW 520D F11 || BMW 120D E87 || Datsun 100A LE10 -75

Tonde79

Lainaa
Minä en aikanaan T12 löytänyt mistään takasuojankaaria. U11 kaaria sitten oli tarjolla heti kaikista tarvikeliikkeistä, mistä kysyin. Tuli sitten laitettua U11 kaaret paikalleen. Tämän takia mm. takana olevat muovisuojat siitä kaaresta ovat vieläkin tuolla varastossa hyllyssä, vaikka autoa ei ole minulla ollut kohta vuoteen.

Tommi
juuri näin. U11 takakaaria löytyy mutta T12 takakaaria ei ::)
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D