Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Kallistuksen vakaajien pystytangot??

Aloittaja Ape86, helmikuu 05, 2008, 12:19:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ape86

Mitä nää on oikealta nimeltään kun pitäs moiset tilata motonetistä P10:iin?

Jylppy

#1
Vakaajan yhdystanko, tai kotoisammin "koiranluu".

KALLISTUKSEN VAKAAJAN OSIA    NISSAN PRIMERA 91--02
Hinta / 1 kpl ("koiranluu")
P10 Takavakaajan yhdystanko HUOM! (ei Wagon-W10 --96). . .  17-2749    15.50
Tässä tangossa MOLEMMAT pallonivelpäät SIVULLE. . . . . .  17-2749    15.50
Olemassa myös mallia jossa toinen tangonsuuntainen!
P10 Etuvakaajan yhdystanko: pallonivelpää ja helapää
2,0 jos pituus 11,5cm pallotapista helaprikkaan. . . . . . 18-1369    10.90
1,6 jos pituus 3,5cm pallotapista helaprikkaan. . . . . .  18-1368     9.90
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Ape86

#2
siis tämä? Tässä tangossa MOLEMMAT pallonivelpäät SIVULLE. . . . . .  17-2749    15.50
ja tarviiko näitä 1 vai 2kpl kun molemmat oli väljät?  :-[

cedricfan

Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40