Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan Bluebird polttoainetankki? +tankkausongelma

Aloittaja Tripi, helmikuu 04, 2008, 10:44:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tripi

Mulla olisi mahdollisuus saada uusi bensatankki Luupäähäni. Kyseessä on vm -90 (tai -91?) 2,0l ruiskukone. Tietääkö joku täällä, saako oman tankin tilalle asennettua kaasarikoneella toimivasta bluebirdistä olevan tankin? Varaosa-auto on vm -87 2,0l kaasarikone. Sopisiko kyseessä oleva tankki omaan autooni?

Mulla on ongelma myös tankkauksen kanssa. Pyssy katkaisee bensansyötön melko tiheään tahtiin (myös tyhjällä tankilla), joten siellä on varmaan joku putki tukossa? Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Mitä asialle pitäisi tehdä?

PBI-tuning

Huohotusputki varmaan tukossa, ei pääse ilma pois tankista kun tankkaat.

Kaasarimallin tankin kanssa tulee ongelmaksi bensapumppu, en ole varmaa mahtuuko paksu vakiopumppu tankin sisälle kaasarimallin anturin reiästä. Ja loiskelevyt puuttuu.

Tonde79

LainaaKaasarimallin tankin kanssa tulee ongelmaksi bensapumppu, en ole varmaa mahtuuko paksu vakiopumppu tankin sisälle kaasarimallin anturin reiästä. Ja loiskelevyt puuttuu.
ei mahdu,joskus tiedustelin tuota DNSF:n puolella...
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

Tonde79

LainaaMulla on ongelma myös tankkauksen kanssa. Pyssy katkaisee bensansyötön melko tiheään tahtiin (myös tyhjällä tankilla), joten siellä on varmaan joku putki tukossa? Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Mitä asialle pitäisi tehdä?
älä työnnä pistoolia niin syvälle ;)
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

M i g i

LainaaMulla olisi mahdollisuus saada uusi bensatankki Luupäähäni. Kyseessä on vm -90 (tai -91?) 2,0l ruiskukone. Tietääkö joku täällä, saako oman tankin tilalle asennettua kaasarikoneella toimivasta bluebirdistä olevan tankin? Varaosa-auto on vm -87 2,0l kaasarikone. Sopisiko kyseessä oleva tankki omaan autooni?

Mulla on ongelma myös tankkauksen kanssa. Pyssy katkaisee bensansyötön melko tiheään tahtiin (myös tyhjällä tankilla), joten siellä on varmaan joku putki tukossa? Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Mitä asialle pitäisi tehdä?
puhaltaa sen ilmaputken auki..