Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Dynolappua metsästämässä....?

Aloittaja gt primera, tammikuu 24, 2008, 10:25:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

gt primera

Ei kukaan sattus tietää mistä löytyis vakio ga16s koneen dynolapusta kuvaa? kun tarttis sitä yhteen projekti työhön.  ;D Jos vaikka joku foorumilla olis omansa huvikseen dynottanut  :P oon yrittänyt etsiä ympäriinsä mutta tollasesta vakio myllystä ei ole tahtonut löytyä.    :-/

gt primera

Löytyi kun etsi ulkomaalaisilta sivuilta.. työ ja tuska oli ja vääntö jäi vielä uupuu, mutta se on aina laskettavissa ;D
Jos jotain muutakin kiinostaa niin voin pistää kuvan kiertää..