Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

80-lukuisten säilyvyys

Aloittaja isopode, marraskuu 24, 2007, 00:21:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

isopode

Puolitoista kuukautta sitten etsin etutolppaa N 10 Cherryyn http://www.ncf.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1192357472http://www.ncf.fi/cgi-bin/ yabb/YaBB.cgi?num=1192357472 ja sille jatkokin tuossa .Tolppaa ei löytynyt.Sain jo yv miksi ei ilmoitettu auton
romuttamoon viennistä etukäteen.Asiasta kuulin vasta tänään,kuten myös sen että purkaamolta sitä ei voi enään myydä kuin osina,siihen päättyi sen Cherryn tarina.
Itse kerhoon kuulumattomana,vain 8 Datsun/Nissan autoa omistaneena ja tällä hetkellä
muun merkkisiä vanhoja autoja omistava en halua/jaksa/viitsi kaikeen, muun työn ohella
paneutua 27v vanhaan Datsuniin joka on vain kansan malli.Mutta ei tunnu kerholasiakaan
kiinnostavan.Haluaisin vain muistuttaa että jokain auto joka menee nykyään viralliseen auto-purkaamoon on sen jälkeen vainaa,niitä ei sieltä enään voi myydä kokonaisina lain
puittessa vaikka haluaisi
uusia osia on paljon harrastan niitä kun töiltäni kerkiin

isopode

uusia osia on paljon harrastan niitä kun töiltäni kerkiin

ville88

tarvitsetko vielä niitä osia?? mulla olis siihen osia..

ameriikanteijo

No niin niin, tämmöstä tämä nyt on, viimeksi kesällä yritin ostaa tutusta ROMUTTAMOSTA Subarun nelivetofarmarin 80-luvun alun mallia, täysin ajokuntoinen, rrruostevikaa vain hieman helmoissa, mutta kun siitä oli kirjoitettu romutustodistus..  Eli ei mitään mahdollisuutta rekisteröidä enään. No, ostin sitten Datsun Bluebird Diesel farmarin, ja käyttöentisöin sen tyttärelle käyttöautoksi.

AkiH

Tuota Coupéa ostaessa minulla oli pelko persuksissa juurikin tuon romutustodistuksen suhteen. Minulla kävi tuuri, sillä purkaamolta oli mennyt Stenan kanssa sopimus jonkin aikaa sitten umpeen ja olivat sen jälkeen tehneet vain tavallisia kilvistäpoistoja.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83