Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Tampere-miitti  Mustalahdessa Keskiviikkoisin

Aloittaja valpas, maaliskuu 30, 2007, 07:22:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

valpas

Viime Keskiviikkona oli varmaan ennätysmäärä autoja, ja ihmisiä Mustassalahdessa.



Ainakin yks tuttu kerholainen oli paikalla, ja yks, joka on pyrkinyt liittymään.

valpas

Kiinnostasko porukkaa kokoontua edes kerran kesässä  Pöpilisti paikassa?

Jos porukka olis tulossa tulevana keskiviikkona, niin voisin minäkin Datsunilla poiketa. (tai sitten seuraavana Keskiviikkona, tai jne......)
Muutoin ajan Volvolla ohi.
Viime keskiviikkona yks musta kanttiauto yritti kiilata mut ojaan Hämeenkyröstä tullessa. Sama mies, joka viime kesänä ajo Donaun romuks nokkapäästään. Eli varovaisuutta Keskiviikkoisin Tampereella.
Minä olen saamassa BA:lta jotain, ja pitäs samalla suoria velkani.

Synny

Onkos tää kokoontuminen edelleen voimassa joka keskiviikko Mustalahdessa?
Olis uusia tulokkaita!  :)

Onko paikanpäällä yleensä ollut myytäviä osia sunnyihin/datsuneihin? Olis tarve muutamalle osalle, jos sattuis vaikka löytyyn...  :P
Ei ole riemulla rajaa kun tällä paskalla ajaa!

mikan

Taitaa olla aika hiljaista tähän aikaan vuodesta. Keväällä sitten taas...
Osakauppaa ei nähdäkseni ole koskaan Mustalahdessa tehty, ainakaan näkyvästi.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

AV64

AV64

valpas

LainaaKoskas olis ekakerta.
Ei tiedä vielä?
Innokkaimmat, ja tiukkapipoisimmat Pöpilistipapat, tai Pussihousumobilistit (joihin itsekkin lukeudun  8-)) on varmaan sielä jo olleet eilen?
Kun tutuksi tulee, niin varmasti tulee toimeen heidänkin kanssaan..... ;D.  Eli sinne vaan keskiviikkoisin. Klo 17 nurkilla varmaan alkaa porukkaa olemaan, mikäli vanhat merkit pätee.
Josku voi olla, että porukat ajelee jossain Pirkanmaalla letkassa, mutta jotkut silloinkin jää Mustaanlahteen.
Itse olin eilen vasta klo 20 kotosalla, joten en kerennyt.

AV64

Lainaa
LainaaKoskas olis ekakerta.
Ei tiedä vielä?
Innokkaimmat, ja tiukkapipoisimmat Pöpilistipapat, tai Pussihousumobilistit (joihin itsekkin lukeudun  8-)) on varmaan sielä jo olleet eilen?
Kun tutuksi tulee, niin varmasti tulee toimeen heidänkin kanssaan..... ;D.  Eli sinne vaan keskiviikkoisin. Klo 17 nurkilla varmaan alkaa porukkaa olemaan, mikäli vanhat merkit pätee.
Josku voi olla, että porukat ajelee jossain Pirkanmaalla letkassa, mutta jotkut silloinkin jää Mustaanlahteen.
Itse olin eilen vasta klo 20 kotosalla, joten en kerennyt.
Juu kiitos täytyy laittaa korvantaakse tuo keskiviikko
jos kerkeis ja pääsis poikkeen,tuohon en ota kantaa kuinka tiukkapipoinen ja pöpilisti on.
AV64

valpas

Lainaa
Lainaa
LainaaKoskas olis ekakerta.
Ei tiedä vielä?
Innokkaimmat, ja tiukkapipoisimmat Pöpilistipapat, tai Pussihousumobilistit (joihin itsekkin lukeudun  8-)) on varmaan sielä jo olleet eilen?
Kun tutuksi tulee, niin varmasti tulee toimeen heidänkin kanssaan..... ;D.  Eli sinne vaan keskiviikkoisin. Klo 17 nurkilla varmaan alkaa porukkaa olemaan, mikäli vanhat merkit pätee.
Josku voi olla, että porukat ajelee jossain Pirkanmaalla letkassa, mutta jotkut silloinkin jää Mustaanlahteen.
Itse olin eilen vasta klo 20 kotosalla, joten en kerennyt.
Juu kiitos täytyy laittaa korvantaakse tuo keskiviikko
jos kerkeis ja pääsis poikkeen,tuohon en ota kantaa kuinka tiukkapipoinen ja pöpilisti on.
(tuo heitto oli tarkoitettu vain kevennysvitsiksi.   ;D)

AV64

#128
Lainaa
Lainaa
Lainaa
LainaaKoskas olis ekakerta.
Ei tiedä vielä?
Innokkaimmat, ja tiukkapipoisimmat Pöpilistipapat, tai Pussihousumobilistit (joihin itsekkin lukeudun  8-)) on varmaan sielä jo olleet eilen?
Kun tutuksi tulee, niin varmasti tulee toimeen heidänkin kanssaan..... ;D.  Eli sinne vaan keskiviikkoisin. Klo 17 nurkilla varmaan alkaa porukkaa olemaan, mikäli vanhat merkit pätee.
Josku voi olla, että porukat ajelee jossain Pirkanmaalla letkassa, mutta jotkut silloinkin jää Mustaanlahteen.
Itse olin eilen vasta klo 20 kotosalla, joten en kerennyt.
Juu kiitos täytyy laittaa korvantaakse tuo keskiviikko
jos kerkeis ja pääsis poikkeen,tuohon en ota kantaa kuinka tiukkapipoinen ja pöpilisti on.
(tuo heitto oli tarkoitettu vain kevennysvitsiksi.   ;D)
Ymmärsin kyllä vitsin,heitin vain takaisin että ihan sama,   enköhän tule toimeen teidän pöpilistien kanssa. :D ;D
AV64

valpas

Jos on oikeen hyvä keli huomenna, niin saatan Finn:llä kävästä Mustassalahdessa, ainakin katsomassa, onko siellä ketään.

AV64

LainaaJos on oikeen hyvä keli huomenna, niin saatan Finn:llä kävästä Mustassalahdessa, ainakin katsomassa, onko siellä ketään.
voin tulla kaveriksi katsomaan,
siinä noin 17-18 aikoihin maximalla tulen hoppee värinen.
AV64

valpas

Meitä oli kaks pappaa siellä, ja yks vanhemmanpuoleinen auto (Datsun).
Tuuli niin he..........
Jospa koittas viikon päästä uudelleen.

AV64

LainaaMeitä oli kaks pappaa siellä, ja yks vanhemmanpuoleinen auto (Datsun).
Tuuli niin he..........
Jospa koittas viikon päästä uudelleen.
kävin siinä joskus 19-20 väliin mutta eipä ketään näkynyt.
AV64

valpas

#133
Tänään on tarkoitus taas, ainakin kävästä klo 17-18.....?
Kelistä riippumatta.
Muutaman roiskeläpän otan mukaan.

AV64

Onkos ketään tulossa huomenna Mustaanlahteen.
AV64

valpas

LainaaOnkos ketään tulossa huomenna Mustaanlahteen.
Minä en varmaan kerkee.

AV64

rauhallista oli,noin tunnin verran päivystin.
2 autoa oli, ja  3 pyörähti tontilla.
AV64

valpas

Näyttää siltä, että tällä viikolla olis ensimmäinen virallinen kokoontuminen.
Yritän käydä paikalla, mutta vielä ei ole ihan varmaa.

Kinsky

DATSUN 510 vm.1970
www.m1autoservice.fi
Mekonomen Autohuolto Lielahti