Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Tampere-miitti  Mustalahdessa Keskiviikkoisin

Aloittaja valpas, maaliskuu 30, 2007, 07:22:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

BA

Meinasin tästä lähteä tuonne kääntymään ja katsomaan miltä sadesäällä näyttää. Olenko ainoa?  :)

BA

Eipä tarvinnut ajaa tampereelle, kun tulivat puolivälissä vastaan ja tulivat valkeakoskelle kokoontumaan.

Sinä sinisen Y30 Cedricin omistaja! Ota yhteyttä niin heitän sua kerhon Nissan-kuraläpillä! Karkasit liian äkkiä...

100Afarmi

Datsun 100A(e10)75-78 6kpl,Datsun 100A(e10)-72 2kpl(2-ov ja 4ov),Datsun 100A farkku(WLE10)-74,Datsun 120A Coupe(KPLE10),Datsun-Nissan Violet(A10)-80,-00,Nissan Microbi 1.5D(K11)(Tuning)

BA

Mobilistit kokoontuu mustalahdessa kyllä, minä en ainakaan pääse paikalle.

valpas

Tänään oli tämän kesäkauden viralliset avajaiset.
Ihmisiä oli satoja, ja autojakin monia kymmeniä.
Esim. hieno Plymouth, joka oli Christine-elokuvassa olleen auton suht tarkka kopio. Itsekorjautumisominaisuus kuulemma puuttui. Se oli korvaantunut itsestään vikaantumisella. Konepellin alle ei uskaltanut mennä. Radio ei soinut......
Hienoa torvisoittoa, ja autoesittelyjä.
vähän oli kolea tuuli, mutta aurinko paistoi.
Vain yks Datsuni.

valpas

#95
Mobilistien matkassa tänään Vammalaan renkaita potkimaan.
Ja on siellä lähistöllä muutakin näkemistä.
Esim. Illo.  :)
Tämä on vähän poikkeuksellista kertoa tällä Foorumilla menemisistään etukäteen, ja yleensäkkin edes ilmoitella niistä. Perinteisiin kuuluu, että mennään toisilta salaa....

valpas

Tänään on taas mobilistien siivellä kokoontuminen Mustassa lahdessa.
Pitääpä mennä jäätelölle.  :)

BA

Töissä... ::) Jos ens viikolla tulis vaikka veneellä.

valpas

Keli oli taas komee.
Autoja ranta täynnä, ja paljon porukkaa.
Muutama aikaisemmin näkemätön kulkine.
Tilasin rompetorille  (RR-päivät) vähän tavaraa.

BA

#99
Kyl huanolta näyttää.

Autoja oli valehtelematta pari sataa (kuvista laskettuna). Viiden jälkeen ei rantaan enää mahtunut, ja autoja oli parkissa joka puolella. Iso osa lähti heti pois.
Japseja joukossa kaikki kaksi, yks tojota ja mun suzuki.  :-X

Eipähän tarvi sielläkään enää tälle kesälle käydä, samat koslat näky olevan kun aina ennenkin. Ei montaa uutta nähtävyyttä. :-/

valpas

#100
LainaaKyl huanolta näyttää.

Autoja oli valehtelematta pari sataa (kuvista laskettuna). Viiden jälkeen ei rantaan enää mahtunut, ja autoja oli parkissa joka puolella. Iso osa lähti heti pois.
Japseja joukossa kaikki kaksi, yks tojota ja mun suzuki.  :-X

Eipähän tarvi sielläkään enää tälle kesälle käydä, samat koslat näky olevan kun aina ennenkin. Ei montaa uutta nähtävyyttä. :-/
Mikä noista asioista näyttää huonolta?????
Jos oikein tulkitsen, niin tila on liian pieni tuolle kokoontumiselle. Ei siellä muuta huonoa tuntus olevan.
Ei tarttis aina olla noin negatiivinen! Ellei ole tarkoituksena siittää negatiivista fiilistä.
Minun näkemykseni on melkolailla erilainen tuosta tapahtumasta.  :)
Uskoisin, että monelle, joka ei ole tuossa tapahtumassa koskaan poikennut, olisi melkoisesti silmänruokaa. Tapahtumaa mollaamalla ei sinne varmaan Datsuneita/Japseja  tulekkaan. No äkkiväärä porukka saa mennäkkin muualle.  ;D, pysyy kesäfiilis parempana.  :)
Joka kerta, kun olen siellä ollut, on paikalle tullut sellaisia, joita ei ole ennen ollut. Onhan siellä monta vakikävijääkin, ja hyvä niin.

mikan

Vieläkö Pirkanmaan Datsunistit kokoontuu jossain joskus?

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

valpas

LainaaVieläkö Pirkanmaan Datsunistit kokoontuu jossain joskus?

t. Mika
Sporttikerhossa ollaan aktiivisia, ja he kokoontuvat säännöllisesti jossain. Näin olen jostain kuullut.

Itse olen silloin tällöin käynyt Mustassalahdessa Keskiviikkoisin. Silloin tällöin on muitakin Datsuneitä ollut paikalla.

valpas

Taas Mobilistit kokoontuu Mustassalahdessa Keskiviikkoisin.
Ihan on lepposaa meininkiä ollu.
Kyllä sinne muitakin saa tulla.
Eikä tartte välttämättä sinne lahteen ajaa....., ei ole jäässä enään.
Niin, tänäänhän onkin Keskiviikko. Vois käydä vaimon kanssa jäätelöllä. (ööö siiderillä).

BA

Ny on vappu sekottanu sun kalenteris!  ;D
Tai sitten meillä ulkomailla eletään jo seuraavaa päivää?  ;D ;D ;D

mikan

Reijo elää eilistä päivää. Tais olla sen verran rankka vappu, että unohtui yksi päivä välistä kokonaan.  ;)

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

valpas

#106
LainaaReijo elää eilistä päivää. Tais olla sen verran rankka vappu, että unohtui yksi päivä välistä kokonaan.  ;)

t. Mika
Näin pääs käymään!
Keskiviikkona mun piti olla Ahvenistolla, mutta ei onnistunut meno sinne.
Onneks osasin tänään leimata itseni töistä pois eläkepäiville, joka piti olla poikkeuksellisesti Keskiviikkona, mutta onkin Perjantaina.
Vaimo löi vielä hanttiin, että ei muuten mennä tänään Mustalahteen!  ;D  (oli kerennyt lukemaan foorumia)

valpas

Onkos tänään Keskiviikko?
Jos on, niin joutuu meneen Volvolla...... Jos yleensäkkään kerkee paikalle.

Datsun 140A Kirsikka

Mihinkä aikaan sielä on ne kokoontumiset? Onko edelleen 17.30 alk.?
Datsun 140A Cherry, 5D, N10, A14, 1981, n. 65 tkm

valpas

LainaaMihinkä aikaan sielä on ne kokoontumiset? Onko edelleen 17.30 alk.?
Vakikävijät saattaa tulla jo aikaisemminkin.
Itse en ole kerinnyt vielä kertaakaan tänä keväänä.

mikan

Kauniilla säällä kun tulee kuuden jälkeen, niin alkaa olla autopaikat tiukassa. Tosin mun rantakirppu mahtuu onneksi aika pieneen koloon.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

valpas

Lähden nyt Mustaanlahteen jäätelölle, ja mobilistien autoja katselemaan.
Saatan jäädä suustanikin kiinni......

valpas

#112
LainaaLähden nyt Mustaanlahteen jäätelölle, ja mobilistien autoja katselemaan.
Saatan jäädä suustanikin kiinni......
Oli komee keli, eikä tuulikaan osunu. Eli hyvin tarkeni niin kauan, kun aurinko lämmitti.
Autoja oli nyt ranta täynnä, ja paljon porukkaa liikkeellä.
Olin paikalla vähän ennen viittä, eikä meinannu HOTti mahtua enään riviin..... Joten alkaminen näyttää vähän aikaistuvan.

valpas


BA

#114
Aika täyttä oli. Kuuden aikaan just ja just mahtu parkkiin.

Keltanen 100A tuli just kun lähdettiin n.19.30 muttei muita Datsuneita. Yks kerholainen sentäs oli meidän lisäks.


Reijo tuli aamulla aikalailla 6.30 vastaan Hatanpäällä autokeskuksen takana, muttei tainnu huomata mitään.  8-)

valpas

Lainaa
Reijo tuli aamulla aikalailla 6.30 vastaan Hatanpäällä autokeskuksen takana, muttei tainnu huomata mitään.  8-)
Varmaan...
En minä reagoi muihin kuin sellaisiin, jotka haittaa etenemistä, tai jos niillä on mahdollisuus osua. 8-)
Aikaisin sinäkin olet alkanu liikkumaan. :)

BA

Sulla oli väistämisvelvollisuus! Autot on siinä vanhan kirpputorin kohdalla sun puolella parkissa!   ;D

Pastori

No on sielä Pöpilistejä! Kumpa saatais täälläkin porukkaa noin hyvin liikenteeseen, onnistuu ainoastaan vappuna... :-[
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

valpas

LainaaSulla oli väistämisvelvollisuus! Autot on siinä vanhan kirpputorin kohdalla sun puolella parkissa!   ;D
Joo, siinä joutuu oleen tarkkana, kun yritän pysyä omalla puolellani. Eihän sitä kumminkaan menemistä keskeytetä, vaikka tulis rekkakin vastaan. Peilistä peiliin ei ole yleensä montaakaan senttiä väliä. Sekin pysäköinti pitäis kieltää, ja tehdä parkkipaikkoja muualle, ennenkuin sattuu.......
En ole ilmeisesti havainnut, että olisit ollu uhkana liikkumiselleni.  ;D

BA

Ei pololla voi olla kenenkään tiellä.  ;D
Ja TSI kulkee, niin kauan kun jakoketju kestää, sen verta ketterästi ettei sillä kaupungissa jalkoihin jää.