Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Tampereen miitti Lahdesjärven ABC 18.3 klo18.00

Aloittaja pikkutyttö, maaliskuu 08, 2008, 08:04:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pikkutyttö

 :) Kun tossa kerran oli puhetta, niin jos kokoonnuttaisi ainakin ennen kesäntuloa kerran ABC;llä? Onko ehdotuksia päivästä? Mulle käy koska vaan, miten muut Tampereella ja lähiympäristössä,? BA? Rka? ::)
Nyt on siis aika paikka sovittu, toivottavasti mahdollisimman moni kerholaine osallistuu, koska ei ole koko talvena ollut miittejä ja on tullut uusia myös Tampereelle ja ympäristöön. :)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

lada-jussi

sanokaa joku jokin päivä, niin laitetaan sopimaan, voisin vaikka lähteä ulkoiluttaa kaverin Bluebird 2,0 SLX automaattia. mikä tahansa arki-ilta kävisi näillä näkymin. me tampereen seudun ladistit aika usein viikonloppuiltaisin tuolla ABC:llä notkutaankin ja suurin osa ajaa Nissanilla.

miten olisi tiistaina 18.3. alkaen kello 17, olisiko joku muukin paikalla kuin minä? Jos halutaan joku viikonlopun päivätapahtuma niin ensi viikonloppu 15-16.3.?

kuun lopulla Teivon raviradalla olis noi rompetorit, sinne oltaisiin taas järjestämässä Lada kokoontumista tapahtuman jälkee. Viimeksi siellä taisikin olla enemmän Nissan-Datsun osastoa paikalla kuin Ladoja

pikkutyttö

 :) Mulle ainakin tuo tiistai olisi hyvä, mutta olisiko vasta kello 18.00?
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

lada-jussi

saatko muutettu avausviestiin otsikoksi tiistai 18.3. kello 18, siitähän se lähtee? Nyt kun olen juuri flunssankin sairastanut, niin luulisi olevan jo tuolloin hengissä, eiköhän sinne muutkin Tampereen porukka ehdi ja voin tota naapurin nippon farmin miestä potkia kans mukaan  ;)

onkos tuolla ton 29.3. jälkeen kokoonnuttukaan? vuosi jo kulunut. http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/thumbnails.php?album=605

valpas

Lainaasaatko muutettu avausviestiin otsikoksi tiistai 18.3. kello 18, siitähän se lähtee? Nyt kun olen juuri flunssankin sairastanut, niin luulisi olevan jo tuolloin hengissä, eiköhän sinne muutkin Tampereen porukka ehdi ja voin tota naapurin nippon farmin miestä potkia kans mukaan  ;)

onkos tuolla ton 29.3. jälkeen kokoonnuttukaan? vuosi jo kulunut. http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/thumbnails.php?album=605
Helkutti, jos Lada-Kerhokin tulee, niin kyllä minä sitten kerkiän  ;D
Tuo 18.3, Tiistai, klo 18, on minulle hyvä aika. Voin vaikka vähän aikaisemminkin, kuin klo 18...
Saappi-kerhostakin olis kiva nähdä porukkaa.
Pitäskö samalla pitää takaluukku-swappi? Jos vaikka Nippon Farin miestä kiinnostaisi se Violetin merkki?

Tonde79

LainaaPitäskö samalla pitää takaluukku-swappi?
ota vanette alle niin saa pitää vaikka sivuovi-swapin ;)
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

valpas

Lainaa
ota vanette alle niin saa pitää vaikka sivuovi-swapin ;)
Kaikki myynnissä oleva ei mahdu Vanetteenkaan.
Otan Finiin mukaan vain sen, mitä joku tarvii, ja pyytää mukaan ottamaan.


valpas


BA

#9
Minä tulen, tosin se 17 olis ollu parempi aika. Mutta ehtii tuossakin hetken turisemaan.  :D


Mitenkäs Lada-Jussin kävi tuplassa tai kuitissa?  :-?

lada-jussi

Tulossa ollaan, Tampereella jo aiemminkin, mutta pitää hoitaa muita bisneksiä, saatan olla jo ennen 18 paikalla. Ladakardaan lupaili kans, että lähtisi ulkoiluttaa vasta sisään ajettua P10:ään

pikkutyttö

Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

BA

Menihän sitä taas kolme ja puoli tuntia vikkelästi. Suurin osa väestä taas oli kaukaa etelästä. Enää ei ollut edes ladakerho enemmistönä, oli jo puolet ja puolet väkeä!  8-)

pikkutyttö

 ;D ;D ;D Hienoa! Ja arvatkaas ketä 'vähäsen' otti kupoliin, kun en päässyt tulee.... [smiley=vrolijk_26.gif]
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

lada-jussi

Hyvä että innokkaita oli, Lahdesjärvi on hyvä paikka kokoontua, harmi että kelit ei oikein suosinut kuten viime vuonna.

AV64

Vieläkös porukka on kokoontunut Lahdesjärvellä?
vai onko touhu mennut hiljaiseksi
AV64

valpas

LainaaVieläkös porukka on kokoontunut Lahdesjärvellä?
vai onko touhu mennut hiljaiseksi
Siirty Mustaanlahteen jo vuosia sitten.
Näytti sielläkin nyt olevan melkonen teltta, joten taitaa Mobilistitkin kokoontua jossain muualla. Vaikka niihinkin kuulun, niin en ole vielä kysellyt, missä kokoonnutaan jatkossa.
Voi olla niinkin, että ajellaan ympäri Pirkanmaata aina silloin tällöin?

valpas

Mustassalahdessa kuulemma jatketaan, vaikka alkuun ahdasta onkin.
Keskiviikkoisin 1.4 lähtien.
Niistä jutuista on oma topiikkinsa.

AV64

LainaaMustassalahdessa kuulemma jatketaan, vaikka alkuun ahdasta onkin.
Keskiviikkoisin 1.4 lähtien.
Niistä jutuista on oma topiikkinsa.
OK täytyy tulla poikkeemaan jos työt ei haittaa harrastusta,
mihinkäs kellon aikaan kokoonnutaan?

AV64