Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

WINTER SWAP MEET

Aloittaja ILVES-Joe, maaliskuu 24, 2014, 20:44:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ILVES-Joe

LainaaWINTER SWAP MEET
Teivon Raviradalla lauantaina 29.03.2014 klo 08.-14.00. Liput aikuisilta 6 € ja lapset alle 12 v ilmaiseksi sekä ilmainen pysäköinti. FHRA Tampereen seutu ryn voimassa olevalla jäsenkortilla ilmainen sisäänpääsy pääsisäänkäynnistä, huomioi tämä.

Ensi lauantaina, onko porukkaa menossa/tulossa?
Tarkoitus olla paikalla melko alkuvaiheessa.

Kahville 11.00 paikkeilla?
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

eetu

Olis tarkoitus saapua paikalle ;)
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

mortica

410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

samikar

#3
tahtoisi olla paikalla mut pitää olla kummitädin 60v synttäreillä 300km päässä :( jos olisi ollut honda monkey / mikroauto kamaa niin olisin ostanut..dääm..ehkä reiska peesaa/rahoittaa mua jos jotain löytöjä..tuun sitten hervannasta sunnuntaina lunastaa ;)

valpas

Lainaatahtoisi olla paikalla mut pitää olla kummitädin 60v synttäreillä 300km päässä :( jos olisi ollut honda monkey / mikroauto kamaa niin olisin ostanut..dääm..ehkä reiska peesaa/rahoittaa mua jos jotain löytöjä..tuun sitten hervannasta sunnuntaina lunastaa ;)
Perskutarallaa.
Seura kyllä kelpais nyt, mutta........
Taitaa sittenkin painaa vaassa mulle enempi tuo hallin rakentaminen..... Loppumetrit käsillä, ja toiset määrittelee aikataulut (sähköt), ja minä menen, teen, ja vikisen vaan.   ;D.
Ilveksen yritän tavoittaa aamusella jossain.
Mortican kirjanen taitaa jäädä lunastamatta tällä kertaa.

BA

Työpäivä mullakin, kuten tuntuu aina olevan nykyään swapin aikaan oli sitten kevät tai syksy.  :-/

pontiac

Tarkoitus olis lähteä käymään aamusella
-Datsun 1600sss -69     ainut -69sss suomen rek.
-Datsun 1600 -71  3kpl projekteja
-Datsun Violet A10 Rallyreplica
-datsun 180b ht projekti
-Bluebird 910 sedan ja 2kpl SSS coupeja

valpas

Lainaa
Perskutarallaa.
Seura kyllä kelpais nyt, mutta........
Taitaa sittenkin painaa vaassa mulle enempi tuo hallin rakentaminen..... Loppumetrit käsillä, ja toiset määrittelee aikataulut (sähköt), ja minä menen, teen, ja vikisen vaan.   ;D.
Ilveksen yritän tavoittaa aamusella jossain.
Mortican kirjanen taitaa jäädä lunastamatta tällä kertaa.
On tulossa komee päivä Lauantaille, tiedä häntä, vaikka mieli muuttuis, ja aamusta poikkeis Teivossa....
Saas nähdä, mitä saan tänään aikaiseksi.

StanLaurel

Lainaa
On tulossa komee päivä Lauantaille, tiedä häntä, vaikka mieli muuttuis, ja aamusta poikkeis Teivossa....
Saas nähdä, mitä saan tänään aikaiseksi.


Mutta älä sitten karkaa ennen yhdentoista kahvittelua  ;)
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

valpas

Lainaa
Mutta älä sitten karkaa ennen yhdentoista kahvittelua  ;)
Saatanpa jäädä, kun hallilla sain valmisteltua maalausta varten pari seinää. ja ne maalaa siinä iltapäivän aikana.
Jos löytys Volvoon kesärenkaat......

valpas

Lainaa
Saatanpa jäädä, kun hallilla sain valmisteltua maalausta varten pari seinää. ja ne maalaa siinä iltapäivän aikana.
Jos löytys Volvoon kesärenkaat......
Ilveksen kanssa sain hommat hoidettua, ja Volvoon kesärenkaat.
Tepolla ei ollut sellaisia nippeleitä mitä olisin tarvinnut.
Tuli sitten lähdettyä maalaushommiin (rahat loppu....).
Oli Hämiksestä palatessani kova kolari Ylöjärvellä. Almerasta oli toinen takanurkka lyhentynyt puoleenväliin. Ambulansseja, ja poliiseja suhas joka suuntaan.

pontiac

Kenen superhieno punainen 240 Datsun oli parkissa aamulla teivon sisääntulotien parkissa? ...oliko kerholaisia? ....tuli käytyä ja muutama ostoskin tehtyä
-Luisin mokkaratti ja tulevaan 510-projektiin mm. Käsijarruvaijerit, alapallot ym. Tarpeellista :)
-Datsun 1600sss -69     ainut -69sss suomen rek.
-Datsun 1600 -71  3kpl projekteja
-Datsun Violet A10 Rallyreplica
-datsun 180b ht projekti
-Bluebird 910 sedan ja 2kpl SSS coupeja

ILVES-Joe

Eniten löytyi osaa pallosalamalla varustettua menopeliä varten.

Sininen 240Z löytyi, 16cm pitkä muovinen leikkiauto, myyjänä Ilmajokinen myyjä eli melkein naapurilta piti käydä Tampereella saakka ostamassa auto...

Paluumatkalla kierreltiin ja kesän kisoja varten löytyi Nekalasta sähkögrilli. 8-)
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

TiGu

LainaaKenen superhieno punainen 240 Datsun oli parkissa aamulla teivon sisääntulotien parkissa? ...oliko kerholaisia? ....tuli käytyä ja muutama ostoskin tehtyä
-Luisin mokkaratti ja tulevaan 510-projektiin mm. Käsijarruvaijerit, alapallot ym. Tarpeellista :)

Se oli mun