Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Winter Swap Meet, Teivo 31.3

Aloittaja mortica, maaliskuu 29, 2012, 17:37:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mortica



Onko meillä taas perinteiset kahvittelut? Tulijoita?
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

BA

Voi ny #!@#¤% sentäs. Taas työpäivä swapin aikaan. >:( Joka helvetin vuos sama homma tän kevään kanssa. >:(

Ottasko Pirkko ja Sepa mulle pikkupikku paketin Perkiöltä?

mortica

LainaaVoi ny #!@#¤% sentäs. Taas työpäivä swapin aikaan. >:( Joka helvetin vuos sama homma tän kevään kanssa. >:(

Ottasko Pirkko ja Sepa mulle pikkupikku paketin Perkiöltä?

Jos Microbiin mahtuu niin eiköhän se onnistu.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

valpas

Ei näkyny kerholaisia kahviossa klo 11. (ei kai kukaan keliä pelästyny?) Paljon oli porukkaa, meinas parkkitilatkin loppua.
Rahaa meni, ja tuli. Samoin tavaroita.
Tuli vaihdettua eilen HOT:iin kesärenkaat alle (30v. vanhat 175/70x12". En viittinyt nastoilla katsastaa.)
reilu 5cm lunta, ja satoi aamusella lisää koko ajan. Yllättävän hyvä pito oli renkaissa.  ;D
Takana tullut ajoi Teivossa parkkiin vierelleni. Kun sanoin, että hyvinhän se kesärenkailla tuli, niin kaveri tuumas, että niin näytti tulevan. ;D
Lumisateen tauottua, oli tosi komee keli. Aurinko paistoi niin, ettei tummuvien silmälasien läpi meinannu nähdä mitään.
Muutamia kavereita esittelin toisilleen, ja heillä oli heti yhteisiä bisneksiä. Tuntu ihan mukavalta!
Goliath Expressin rakentajaakin sain jelpattua.
Datsuneuhin sopivaa karvalankamattoa on tarjolla Vaasan suunnalla.
Nyt vois olla Pastorille sopivat Datsun läpät. Vähän leveemmät, kuin ne aikaisemmin tyrkyttämäni.
Yks kaveri oli samanlaiset just ostanut museokunnostuksessa olevaan 200L:ään.
Katselin Pekan pisteessä sitä BA:n pakettia, mutta en uskaltanut ottaa, kun oli vissiin muuta kuljetusta sovittu?

ILVES-Joe

Lainaa(ei kai kukaan keliä pelästyny?)
Hep täältä... jos olisi aurinkoa ja lämpöä luvattu olisin siirtänyt muut hommat eteenpäin ja tullut sinne.

LainaaDatsuneihin sopivaa karvalankamattoa on tarjolla Vaasan suunnalla.
Oliko kyseessä Korsnäsissä oleva Auto- ja veneverhoomo? Sieltä tilasin Fairladyyn rättikaton , kehuja olen kuullut hänen asiakaspalvelustaan.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

StanLaurel

Kyllähän me tuolla oltiin, mutta tais Reijo luikkia karkuun... tai ei ainakaan näkynyt  ;)
Muutama mutteri tuli ostettua ja kahvit kuskattua.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

ruoska

nimensä veroinen tapahtuma kun aamulla nilkkoihin asti lunta.
tapahtuman järjestäjille isot plussat käytävien hiekoituksesta
päivän aikana ettei ollut enempää "katollaan" kävijöitä

valpas

LainaaKyllähän me tuolla oltiin, mutta tais Reijo luikkia karkuun... tai ei ainakaan näkynyt  ;)
Muutama mutteri tuli ostettua ja kahvit kuskattua.
Kun otit puheeks, niin karkuun ei minulla ole tarve juosta.  ;D (taitaa olla enempi niin, että muut juoksee omien tekosiensa vuoksi mun edeltäni.... ::). No joo.....  :)).
Piti lähteä syömään yhden aikaan, ja sitten Goliath rakentelijan (Amerikanautoharrastaja) kanssa Tutustumaan kokonaiseen laitteeseen.
Alkaa "Naamatuntemaan" melkein kaikki myyjät, ja monet ostajatkin, joten suustani jään kiinni vähän joka paikkaan. Melkein hihasta on nykästävä, jos haluaa huomioni! :)
Kolme museodatsunin omistajaa tapasin (uusia tuttavuuksia). Eivät olleet kerholaisia.
Niin, ja vielä kiitoksia projekteihini sopivista, ja  sopivan hintaisista Datsunin osista, Datsunin osien myyjälle.  :)
Se mun myyntipuhe oli vain totuus siittä, miten Datsunin omistajat yleensä osia hankkii!  Itse pyrin ostamaan etukäteen mahdolliseen tulevaan tarpeeseen, omiin autoihin. Joskus vähän liikaakin.  ;)
Kun täytän 60v., niin alan katsomaan, mitä oikeesti tarvin, ja loput eteenpäin edullisesti, ja toivottavasti tarvitsijalle, eikä heti jobattaviksi osina, tai myyntiin kunnostettavan auton mukana. (noilla kriteereillä ei taida osille olla ottajia?  8-))
Osien myyntiä varten Kotisivut on tekeillä............
No, myydäänhän ne autot, ja osat joskus........ Merkitystä on enempikin sillä, kuinka paljon hinta nousee/steppi.
Se on kumminkin hieno juttu, että osien omistajat viitsivät kaupitella osiaan tarvitseville, ja puljata niiden kanssa, eikä vie heti kaatopaikalle.

valpas

Lainaa
Hep täältä... jos olisi aurinkoa ja lämpöä luvattu olisin siirtänyt muut hommat eteenpäin ja tullut sinne.

Oliko kyseessä Korsnäsissä oleva Auto- ja veneverhoomo? Sieltä tilasin Fairladyyn rättikaton , kehuja olen kuullut hänen asiakaspalvelustaan.
Kyllä säätiedoituksissa luvattiin Tampereelle auringonpaistetta johonkin aikaan. Lämpöäkin, mutta ei montaa astetta.

Ja se oli just tuo Korsnäsin firma.
Minulle uus tuttavuus.

Hiekottajat toimi hiki päässä koko ajan esimerkillisesti, mutta silti meinas olla liukasta, kun se piha on suht kalteva suurelta osalta, ja hiekka painu siihen tamppaantuneeseen, liukaspintaiseen lumeen.