Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Kymi-miitting 8.12.2011 klo 19 @Hamina, Kippari

Aloittaja Tearcandy, joulukuu 10, 2010, 06:07:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tearcandy

Pitäs vissiin alkaa funtsimaan ens vuoden miittien pitopaikkaa. Takas kouvolaan, pysytäänkö Hanimaassa vai loikataanko Kotkaan tai Lappeenrantaan vai mitä tässä tehhään. Ehdotuksia kellään?

jensku

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Tearcandy

Jos "vakkareita" katotaan, nii 2 haminasta, 1 kotkasta, 3 kouvolasta.

VHi

Mites joku Anjalankoski, eiks se oo siinä välissä kivasti? :D Siitä on niin kauan kun viimeksi olen siellä asunut, ettei enää meinaa muistaakaan.
K10 1.0 GL ´85 | Myyty: K11 1.3i GX ´99 | K10 1.2 L ´92

jensku

 :) Tehään äänestys?Elikkä minne olette valmiita ajamaan?
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Tearcandy

VHi, toissavuosi oltiin anjalankoskella. Tää vuosi Haminassa. Musta tuntuu et susku ei pysty autoilemaan juur Haminaa pitemmälle.. Mites Hablu?
Itelle se on se ja sama mihkä sitä ajelee, kerran kuussa ei väliä juurkaan. Pitäskö se vielä yks vuos vetästä Haminassa vai palataanko juurille vai mitä tässä tehhään?

jensku

Kyl toi hamina on aika jees...Itse joudun ajamaan 1x viikossa lahteen niin ei paljon haluis hyrskytellä tolla ventolla ylimääräsiä...
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Hablu

Mulle tietysti Hamina paras vaihtoehto,ei tolla talvirassilla pitkälle uskalla ajaa.
Anjalankoski on niillä hilkuilla ja vuorotyö vielä sotkee
Evo V with blue brembos

jensku

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Tearcandy

Hilpati hippan. Mie en kyl millään kykene liikkeelle huomenna. Ens kuussa sitten, lupaan, pyhästi.

Arnolds

Tosiaan olen itse vaihteeksi leirillä, eli en paikalle pääse.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Oolrait. Torstaina se ois, tämän vuoden viimeinen rutistus. Pikkujoulumiitti?

Toivottavasti nähdään? :)

jensku

 :) mie raahaudun nytten joko yksin tai kaksin...
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Hablu

Evo V with blue brembos

Tearcandy

Jees, Kiitos, meitä oli vuoden viimeises kymi-miittingis paikalla 7 ! Tearcandy kiittää ja kumartaa menneestä vuodesta.
Rauhallista joulua ja Mahtavat uuden vuoden pippalot jokaiselle, ensi vuonna taas <3  ::)

jensku

 ::) kuulostaa pitkältä ajalta että näämme vasta ensi vuonna...Mutta joo oli kiva nähdä piiitkästä aikaa ja myös ´´uusia´´ naamoja...Kiitos hyvästä kahvi seurasta. :)
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...