Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Kymi-miitting 8.12.2011 klo 19 @Hamina, Kippari

Aloittaja Tearcandy, joulukuu 10, 2010, 06:07:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tearcandy

Ja kellonaika se 19 reikäleipä.

Koko vuosi 2011 siis Kymenlaaksomiittinki Haminan abc:llä, joka nimeltään Kippari. Löytyy helposti, eikä se Haminan kaupunki niin sekaisin ole, ihmiset vaan  :D Helppo ajaa, helppo löytää.

Joka kuun toinen torstai klo 19. Allekirjoittanut hengailee noin tunnin jos kettään muuta ei tuu paikalle. Jos tulee, sitten voi istuskella pitempäänkin..  ::)

2011 vuoden miittinkipäivät: (jottei kukaan pääse sanomaan ettei tietäisi. Ja erityisesti jotta Migi voi joku ilta laitella kännykkään muistutuksia aiheesta ;) )

Tammikuu: 13.1.
Helmikuu:  10.2
Maaliskuu: 10.3
Huhtikuu: 14.4
Toukokuu: 12.5
Kesäkuu: 9.6
Heinäkuu: 14.7
Elokuu: 11.8
Syyskuu: 8.9
Lokakuu: 13.10
Marraskuu: 10.11
Joulukuu:  8.12

jensku

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

M i g i

No voi weetabix.. joutuu kait sit vaivautuu kun melkeen olkkariin asti tungetaan.. pöhköt prkl..

jensku

:D Heh no minuu ei ainakaa haittaa et on miitti viel lähempään...
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Tearcandy

Mä en voi olla saamatta tästä ideaa... Migi valitti joskus taannoin et kun toi abc on teinihelvetti, ja nyt et ku se on melkeen niitten olkkarissa, mikä ei oo hyvä ehkä kans, niin niin....

Migi, oisko sulla mitään sitä vastaan jos miitattas tästä lähin joka viikko teidän keittiös?  8-)

M i g i

LainaaMä en voi olla saamatta tästä ideaa... Migi valitti joskus taannoin et kun toi abc on teinihelvetti, ja nyt et ku se on melkeen niitten olkkarissa, mikä ei oo hyvä ehkä kans, niin niin....

Migi, oisko sulla mitään sitä vastaan jos miitattas tästä lähin joka viikko teidän keittiös?  8-)

Haista itte... Itäväylän ST1 ois parempi  ::) se on niinku käytännössä mun olkkari ja keittiö.. varmaan minimissään 3h tulee istuttua päivässä siellä..

Tearcandy

Lainaa

Haista itte... Itäväylän ST1 ois parempi  ::) se on niinku käytännössä mun olkkari ja keittiö.. varmaan minimissään 3h tulee istuttua päivässä siellä..

Sinne on hankalampi neuvoa, menee aiemmin kiinni ja sä istut siellä muutenki, joten aina saatas verukkeita "nomutku mä istuin siel jo tänää kolme tuntii, en jaksanu lähtee uudestaa"...  ::)

M i g i

Lainaa

Sinne on hankalampi neuvoa, menee aiemmin kiinni ja sä istut siellä muutenki, joten aina saatas verukkeita "nomutku mä istuin siel jo tänää kolme tuntii, en jaksanu lähtee uudestaa"...  ::)


Sulkeutuu klo 21.00

Osoite Helsingintie 1

mut aika sama..

jensku

no vois sitä st1:täkin miettii sit ekas haminan miitis?
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

M i g i

Lainaano vois sitä st1:täkin miettii sit ekas haminan miitis?
No ei sillä väliä sillai mulle oo.. siellä jos on parhaillaan 2t bensan kärysiä hermoja raastavia puperteetista kärsiviä nulikoita sen 10kpl niin kipparissa niitä on pihalla 30 ja sisällä 50 huonompina päivinä..

Mut toimii se kipparikin..

Tearcandy

Oikee syy mun miittipaikan muutoksen vastustamiseen on se, että kuten edellisessä(kin) miitissä puhuttiin, mä otin nyt sit ja ilmotin noi miitingit kerholehteen. Joten ei ois enää hyvä muuttaa.
Alunperin kippari otettiin siksi(kin) kun arnolds pääsee siihen suht paljon kätevämmin kun mitä joutus klenkkailee helsingintielle.. Ja arnolds on ollu sen verran uskollinen miittailija että ajattelin tänä vuonna helpottaa meidän army-pojan liikkeitä niin paljon ku mahdollista, tietysti :)

jensku

 Migi:onko sulla sitä omistajan käsikirjaa siihen p11 primeraa? 

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

M i g i


jensku

No ei se välttämätön ole...kuitenkin autodatast löytyy tietoa koulus ja mulla on nyt primeran korjaus opas...
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

M i g i

LainaaNo ei se välttämätön ole...kuitenkin autodatast löytyy tietoa koulus ja mulla on nyt primeran korjaus opas...
löytyy se....on autossa mukanakin..

jensku

Jos sulla on se tarpeettomana niin voin sen ostaa?Suunnittelin että jos tekis vaikka primerasta päättötyön :P...
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

jensku

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Arnolds

Perjantaina vasta iltavapaille, eli katsotaan helmikuussa.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Jaksamista Arnoldsille. Nopeestihan työ pääsette O_O

Mut juuh, mie taas valahdan, tietysti, paikalle.. Jensuuu, et sit jätä miuu yksin istumaan ! :-X

jensku

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

M i g i

Mul ois kyl muutakin tekemistä.. no mut jos sit nopeesti tulis seiskan/kasin välil...

jensku

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Tearcandy

Jee, tää vuosi alkaa paremmin ku viime vuosi \o/
Kuusi paikalla, kaksi äijänkäppyrää ja neljä naista. Primerat olivat hyvin edustettuna.
Kyllä tää tästä, hiljalleen. <3

Arnolds

Jos ei osu leiriä tai muuta niin saavun kyllä seuraavaan miittinkiin.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Arnolds, ei me sua unohdeta ;)
Tosi nopeesti kyl pääset iltalomille jo? Eikö ne pidä teitä enää kiinni olleskaan?

M i g i

kuusi? ketä mun lähön jälkeen tuli? jos yhtäaikaa on ollu kuusi niin silloinhan kaikkiaan oli 7? mulle tuli vähän hoppu kun pitään auto saada leimakuntoon aamuksi ja se on viimeksi leimattu -08 ja kolaroitu -08 seisonu siitä asti.. mut maali näkyy jo!! WOhooooooooooo!!!!!

Tearcandy

Lainaakuusi? ketä mun lähön jälkeen tuli? jos yhtäaikaa on ollu kuusi niin silloinhan kaikkiaan oli 7?

Susku ja Satu kaahailivat primeralla paikalle juNpan jälkeen. Istuskeltiin sit viel kolmisen varttia siin. Ja siis yhteensä 6, 5 yhtäaikaa. Kyl tää tästä  8-)
Ja tsemppiä leimalle! :)

jensku

Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

M i g i


Arnolds

LainaaArnolds, ei me sua unohdeta ;)
Tosi nopeesti kyl pääset iltalomille jo? Eikö ne pidä teitä enää kiinni olleskaan?

Tosiaan aika ajoissa jo iltalomille päästään. Ensimmäinen viikonloppu kiinni mutta toinen jo vapaa Mikäänhän ei ole niin kuin ennen, vai miten se nyt oli.
Datsun Cherry N10 -80.