Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Kymenlaaksomiittinki 9.12 klo 19.00 @keltsun abc

Aloittaja Tearcandy, heinäkuu 13, 2009, 00:17:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

M i g i

#60
Aijaa.. ihanko vartinyli?? mulla on a-kosken abc kuitti taskussa jossa klo aika 20.11 joo ja 21.14 läksin vittuun.. et mun osalta k-laakso miitit on ohi.. hyrylään voi mennä parikin tuntia myöhässä eikä silti tartte yksin istua!! ilmotin että en kerkeä!! ja en kerenny stana, muijan broidin autoa yritin herättää kun se ois halun lähtä kerhomiittiin omalla autollaan.. ei saatu pelaamaan kiukustu ja läks himaan.. ois kai munkin pitän mennä suoraa himaa, ois säästyny bensat ja hermot!


Ihme saa tapahtua että enään viitsisin paikalle saapua >:(

Arnolds

Tosiaan varttia yli katsoin kelloa kun lähdettiin ulos, muutama minuutti pyörittiin vielä Cherryn ympärillä ulkona kunnes poistuimme.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Hyrylässä on isompi määrä ihmisiä, ehkä puhuttavaa on enemmän. Me miittaillaan toistaiseksi kolmen hengen porukalla, joten ei sitä juttua loputtomiin riitä. Puolitoista tuntia on ihan ok aika vietellä kahvitellen, tuskin tulevaisuudessakaan sen enempää ellei porukka lisäänny radikaalisti.
Ja jos nyt haluaa saapua yli tunnin myöhässä, kannattaa kiljasta asiasta, ellei pnumeroa ole niin edes foorumilla vaiks lähtiessään. Tarkastin nimittäin jotain kasin tienoilla vielä foorumin että ootko huudellu mitään, että jos myöhästyt tai päätit ettet saavu paikalle. Ja jos etukäteen on tiedossa niin aina myö voidaan saapua myöhemminkin, tässä on periaatteessa vaan arnoldsin ja minun aikataulu kyseessä, joten otan sen vielä vahvuutenakin, että hyrylään verraten...

Myönnän kyllä että onhan se meille menetys jos et nyt sitten paikalle tule, mutta ihan oma valinta. Tässä on yritetty kuitenkin jo muutamia kuukausia rakentaa toimivaa miittiä tännekinpäin suomea jotta saisi verkostoiduttua ja tutustuttua niin olisi sitten se apu ja seura tarvittaessa tältä seudulta tutumpi. Hyrylään on aivan turha jatkuvasti verrata, sillä sinne on pitempi matka, kaikki eivät halua ja jaksa, saatikka pääse sinne asti, ja toisekseen, se on iältään vanhempi miitti, eikä edes ajallisesti kilpaile millään tasolla kymenlaakson paikallisen miitin kanssa mielestäni.

Korostettakoon tässä vaiheessa että paikaksi on valittu anjalankoski vielä siksi, ettei tarvitse kenenkään etsiytyä minnekään kouvolan paikalliselle mestalle ja onpahan edes vähän lähempänä jos joku kotka-hamina-tyyppi sattuu vaikka tulemaan paikalle.

M i g i

Jaa a.. mulla kyllä näyttäs olevan tuo numero tossa alle kirjoituksessa.. päätin saapua myöhäss joo, kun olin luvannut katsoa mikä autoa vaivaa....

Tearcandy

No, ilmotat sit jos noita mittaristoja oot jossain vaihees hakemas, jos kukaan muu ei heppiä huutele  ::)
Seuraavaan miittiin kulkeutuvat mukana jos ja kun nyt kerkeät leppyä siihen mennessä ja varaudut siihen että siel tunti venaillaan ellei toisin sovita ja sit karataan tylsyyden tappamina paikalta  :P

Arnolds

Tämäkin taas ajankohtainen aihe. Mahtaako väkeä olla saapumassa suurin joukoin?
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

LainaaTämäkin taas ajankohtainen aihe. Mahtaako väkeä olla saapumassa suurin joukoin?
Tuun jos kerkeen auton hakureissulta hämeenlinnasta ajoissa, jos ny meen hakeen..

Tearcandy

Mie valahdan joka tapauksessa paikalle.. Varaan paikallaoloon sen tunnin jos oon itekseni, jos seuraa riittää nii sit voi jo olla pitempään  :)

M i g i

23.00 meni paluu joten en sit kerent.. en ois kyllä kerenny sitten millään vaik ois ajan 200..

Tearcandy

Migi hyvä, se miitti on tänään, torstaina. 11pvä.
Tsekkaas ny kalenteria?  ::)

Paikalle saa valua. Mittaristot o pyöriny takapaksis viime kerrasta lähtien, kunnosta ei enää takuuta jos toisen mokoman pyörivät. Mut joo, siis: Tänään, klo 19-20 välillä saapuville taataan seuraa, myöhemmin saapuvat omalla riskillään  8-)

Tervetuloa, ja taas kyltistä tunnistaa, yritetään tunkee johki pöydänkulmaan.

M i g i

LainaaMigi hyvä, se miitti on tänään, torstaina. 11pvä.
Tsekkaas ny kalenteria?  ::)

Paikalle saa valua. Mittaristot o pyöriny takapaksis viime kerrasta lähtien, kunnosta ei enää takuuta jos toisen mokoman pyörivät. Mut joo, siis: Tänään, klo 19-20 välillä saapuville taataan seuraa, myöhemmin saapuvat omalla riskillään  8-)

Tervetuloa, ja taas kyltistä tunnistaa, yritetään tunkee johki pöydänkulmaan.
Ai kato.. joo.. torstai... joo.. mä olin perjantaissa :-X
Nooh, sattuuhan näitä  ;D

Tearcandy

Noniih. Neljä paikalla, ihan hyvin. Mä olen pojjaat ylpee teistä ;)

Abc kannusti kovasti, ehdottelivat että jos halutaan omaa rauhaa niin kabinettia saa kyllä käyttöön, saabistit ja opelistitkin kuulema tykkää siellä käydä. Tarjoiluakin saa, vaikka vaan pullakahvia. Siel on sitten kaikki tarvittavat vermeet kokoustamiseenkin.. Lupasin palata asiaan heti ku saadaan se viideskin paikalle, tai jotain  :D

Mutjoo, seuraavaan otetaan tavotteeks yks lisää. Mua ainaki motivoi tommonen kettuilu etten saa ikinä noita autoja ajoon  ;)

Arttu86

Kuinkas usein noit miittinkei on yleensäkin kouvolan alueel?

Arnolds

Kerran kuukaudessa ollaan nyt pyritty kokoontumaan, elikkäs aina kuun toinen torstai klo 19 ja paikkana toiminut Keltakankaan abc.
Datsun Cherry N10 -80.

Arttu86

#74
okei pitää varmaan enskuun toinen torstai paukata micran kans sitte apsille...

Tearcandy

Lainaaokei pitää varmaan enskuun toinen torstai paukata micran kans sitte apsille...

Tervetuloa! Muista merkata jo valmiiks kalenteriin tuo 11.3 :)

Tearcandy

Nonii, kynnelle kykenevät!! Viikko aikaa järkätä kalenteriin tilaa.  Ens torstaina siis keula kohti Anjalankosken abc:tä, siel on pahaa kahvia ja hyvää seuraa.
Hopi hop!

Tearcandy

Ja viimeinen huutelu; huomenna paikalle, hophop :)

Arnolds

Paikalla kyllä jos ei Cherrystä muuta korjattavaa löydy kuin vesipumppu.
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i


KOTKATMÄKIRACING 25

Saavumme paikalle Datsun100A:lla ja Nissan Sunnyllä. 2-jäsentä siis lisää.

Arnolds

Hyvä hyvä että tulee lisää porukkaa. Kohta jo varataan se kabinetti.
Datsun Cherry N10 -80.

M i g i

saas nährä.... kabinetti  :D

ei mutta voi jäädä väliin jos auton kattoja saapuu..

Tearcandy

Oih ja voih, ennätyksiä lyödään tiskiin, meitä oli jo Viisi!! <3
Kyl me vielä suurmiitting ollaan 28 vuoden kuluttua. Eikös?

Ensi kerralla sankoin joukoin paikalle taas. Kiitos kovasti uusille kävijöille, ja anteeksi meidän "vanhojen" lenssuisuus. Ensi kerralla skarpataan mekin  ;)

M i g i

Teki auton katsoja ohikat, et ois voinu tullakki.. no katotaas seuraava miitti...

PrimeGT


Arnolds

LainaaVois koittaa toho 8.4 tulla  8-)

Hyvä hyvä.
Datsun Cherry N10 -80.

Arnolds

Viikon päästä siis taas kokoonnutaan täälläkinpäin.
Datsun Cherry N10 -80.

Tearcandy

Torstai on toivoa täynnä, valukaahan paikalle. Mä teen taas pinkin "NCF" kyltin pöydän kulmaan, ellei kukaan rohkene printata varsinaista ncf-logoa ja tunge sitä sinne pöydän kulmaan.. Mutta siis, meidäthän tunnistaa siis ainakin siitä äärimmäisen loistavasta pinkistä plakaatista tai sitten niiskuttavasta nenästä..  8-)

Sankoin joukoin paikalle <3
(Pakko houkutella jo nyt, huomenna ei kerkee ja torstaina ei kykene  :-?)

Arnolds

Huomenna siis täälläkin suunnalla liikettä ja Keltsun abc:lle sankoin joukoin.
Datsun Cherry N10 -80.