Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Kymenlaaksomiittinki 9.12 klo 19.00 @keltsun abc

Aloittaja Tearcandy, heinäkuu 13, 2009, 00:17:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

M i g i

LainaaJuu, mieki tulossa. Muistuttaisin, että nakatkaa niitä tonttulakkeja päähän, tää on kuulkaas pikkujoulumiittinki x)
v*ttu mä nakkaan tonttua päähän.. soon pipo ja sillai.. tuun jos muistan...

jensku

#241
mulla ei ole lakkii mut mulla on punainen paita :D :) 8-) ::) :-*
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Arnolds

Olis vaan pitäny ottaa kuski ja sen verran viinaa että olis ollut edes punainen nenä.
Datsun Cherry N10 -80.

mortica

LainaaOlis vaan pitäny ottaa kuski ja sen verran viinaa että olis ollut edes punainen nenä.
Nasse-setä  ;D.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

jensku

 ;D heh ja kyllähän siinä samalla kalpeneeki niin voi olla aika klovnin näköin...
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...

Tearcandy

Kiitos kaikille <3
Ennätyksiä lyötiin rikki, ennätyspitkä aika istuttiin, osatkin vaihtoivat omistajaa ;) Ja meitä oli kuusi paikalla. Eikä nyt puhuta joulukuusesta... Tosin ei sitä autokerhon miittingiksi uskoisi jos neljä on naisia ja kaksi miestä.. Kiitos kuitenkin rohkeille miehille jotka uskaltautuivat paikalle ;)

Ensi vuonna sitten Haminassa, kipparilla, joka toinen torvantai klo 19 alkaen. Tökätään sille uusi ketju, eiköhän tämä saa sitten jäädä historiaan ja poistettavaksi tilanahtauden vuoksi? :P

jensku

jeiiiiiiiiiii :D rakas siskoni tulee ens kerrallakin messiin...Ehkä saan sen viel aivopestyy nissaneihin  ;D buhahaa...Mut kyllä se tykkäs olla mukana.Tosi kiva jos on useemmin niin sittenhän ihmisillä on enemmän mahdollisuutta tulla kans :P...
Vain yksi suunta,se on eteenpäin.Kulkee kone levoton,se tielle tehty on.Ei konetta saa tyhjä käyttää,kai ymmärrät sä sen...