Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

100 a/cherry kokoontuminen 2009

Aloittaja ひゃ く あ hyakuA sataA, heinäkuu 02, 2008, 18:39:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

ひゃ く あ hyakuA sataA

LainaaValitettavasti näyttää nyt siltä, että joudun työmatkan takia perumaan kokoontumiseen tulemisen, harmi.

T Harri R

Todella harmi. :'(
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

Jani18

saako tänne tulla Datsun 120af2:lla ? :)
Datsun 120af2 coupe Datsun 120y b210 sedan, käyttiksenä Nissan maxima j30 3.0 v6

Ratsun140y

Lainaasaako tänne tulla Datsun 120af2:lla ? :)

siis saa ja pitää tulla! :D

vielä viimesille arpoville tähdennykseksi:

1.

kaikki "cherryn" versiot paikalle mitä kynnelle kykenee:
100A, 120A Coupe (E10), 100A F-II /120A F-II, Coupe  (F10),  Cherry 120A/140A/150A, Coupe (N10) Cherry 1,0/1,3/1,5 (N12)

2.

kunnolla ei kannata vaivata päätä, kunhan on liikennekuntoinen. eli kilvissä/siirtokilvissä tai miksei trailerilla/dollyllä/puomilla/köydelläkin vetämällä paikalle pääse.
tärkeintä olisi saada mahdollisimman suuri osanotto tapahtumaan, eikä kaikki autot voi eikä saakkaan olla mitään säilymis/rakentelu ihmeitä.

3.
yritäkkää etsiä autonne iän mukaisia vaatteita joukkoon, ei mitään paineita tarvi tästäkään ottaa!  ;)
Sunny 140y B310 4d 1979& Datsun-Nissan king cab 2wd-1986&Lancer 2.0sedan 2007& Lancer 2.0 1977&Toyota Corolla ke36 1978

gsm: 0400-159725

ひゃ く あ hyakuA sataA

#93
Kauhajoella liikkeen pihassa on liikkeen omasta hienosta kokoelmasta nähtävänä ainakin Prince gloria, Prince skyline ja erittäin siisti n12 cherry. Liike tarjoaa kaikille kokoontumiseen osallistujille kahvit paikan päällä. Toivotaan hienoa keliä.  8-)

P.S Poika tuli tänään. :D Paljastetaan Kalajärvellä, takaan ettei tule kellään poikaan pettymyksiä. ;)
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

cedricfan

#94
Ai kaakeli, se Gloria on tosiaan näkemisen arvoinen 8-) 8-) 8-)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

alfadatsun

LainaaAi kaakeli, se Gloria on tosiaan näkemisen arvoinen 8-) 8-) 8-)
No se on myös varmaankin nähtävissä kun Botnialle tulet, todennäköisimmin matkan varrella  ;)

ひゃ く あ hyakuA sataA

Testasin emännyyden kanssa äsken retrovaatteita. Ei tuu mitään, meinattiin tukehtua nauruun. Huomenna haen vielä omat housut, pultun leveydestä voitais pistää kisa.
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

Ratsun140y

Lainaapultun leveydestä voitais pistää kisa.

no emmä tierä, nuo kasarit ei niin kovin leveitä oo ja repee loputkin ratkokset ;D
Sunny 140y B310 4d 1979& Datsun-Nissan king cab 2wd-1986&Lancer 2.0sedan 2007& Lancer 2.0 1977&Toyota Corolla ke36 1978

gsm: 0400-159725

chery

Reissu satkumiittiin alkaa nyt....ajateltiin kaverin kanssa jos lähetään tänään jo ajamaan...hetken mielijohteesta tietenkin ;D
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

Tsun-Tee

Täällä nostetaan satkun kytkytintä tuossa 10 minuutin päästä, suuntana Koskenkorva ;D

valpas

Kai Vilhokin on mukana kuvioissa?

ひゃ く あ hyakuA sataA

LainaaKai Vilhokin on mukana kuvioissa?

Eiköhän, kuin Ville pois tuolta malttaisi olla. ;)
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

ひゃ く あ hyakuA sataA

#102
Käytiin Mikon kanssa tsekkaamassa Kalajärvellä paikat. Toivotaan nyt parempaa keliä. Huomiseksi on luvattu puolipilvistä, aurinkoakin välillä, lämpötila 8-12 astetta, yöllä 3 astetta. Ei ole luvattu sadetta.

Huomenna aamulla lähtee 2:n auton letka kohti Kauhajokea klo 7.30 Seinäjoen alakylän S-marketin (citymarketin kohdalta noin 1,5 km Ilmajoelle päin) pihasta. Mikäli joku on tulossa Kauhajoelle Seinäjoen kautta, niin mukaan letkaan vaan.

Ilmajoelta voi letkaan liittyä Ilmajoen Nesteeltä noin klo 8.45.
Kurikasta St1:ltä noin 9.00
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

BA

Lähtö olis neljän jälkeen, jotta olis edes jonkin verran ajoissa.
Toivotaan että sytytysongelmat on poissa, jakaja on säädetty korvakuulolta.
Pitänee varautua vähän muillakin työkaluilla kuin Datsun-pussilla.

ひゃ く あ hyakuA sataA

Täällä päässä hiljenee. Kännykällä 0445304282 saa kiinni, samoin Mikon ja Kimmon.

Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

BA

#105
Johan oli reissu. Tuskaisimmat 16h datsunin ratissa (ja konepellin alla) tähän asti. Auto todellakin tykkäisi jos sillä joskus ajettaisiin.
Tätä ennen oli mittarissa tälle kesälle alle 200km.
Puoltoista tuntia meni oikein hienosti, kunnes Ikaalisissa alkoi tulvia kaasari. Entiselle essolle parkkiin, ja ruuvaamaan. Pelkillä Datsun-työkaluilla tottakai. Kaasari auki, roskat pois ja kasaan, kappas kehveliä, bensaa ei tule enää lainkaan. Sain survottua kohon peltiä väärään suuntaan. Uudestaan.
Tän episodin aikana jätti kakkospytty leikin kesken, liekö venttiili palanut, syystä tai toisesta. Taas.... Virranjakajaa pyöritettiin edestakaisin, kun tuli mieleen jos se sittenkin olisi mennyt viikolla ruuvatessa hampaalla pieleen. Huononi vaan. Jurvassa katkesi jakajalta puolan -napaan tuleva piuha, ilman varikolla lapsia puhelimessa komentanutta Hannua olisin siellä edelleen. Suurkiitos apikosta! Kun muut kiersi rataa, ehdin korjata parissa minuutissa auton käyntikuntoon. Kalajärvelle päästiin jo paljon paremmalla käynnillä. Kalajärvellä sitten katosi tyhjäkäynti täysin, jonkin hetken ruuvailun jälkeen löytyi, mutta vain ryypyllä. Imuvuoto?

Poljinta nypyttämällä sai sitten sen verran kierroksia että kotiin asti tultiin jalka suorana, ilman sen kummempia pätkimisiä. Alkumatkalla kulutus oli 9l, kotimatkalla enää 7, joten paranemaan päin!
Suuret kiitokset myös Haminan yhdistelmäkuljetukselle työkalujen lainasta ja avusta.

Koko kone paloiksi vaan, ei hajuakaan mikä ja mitkä iski. Sen verran moni ehti jo raapia päätään eikä millään parantunut. Harkitisin jo hetken kannen irrotusta ja tarkistusta Datsun-työkalupussilla... Sen tiedän että kansipahvi on ehjä, kun nestettä ei hävinnyt tippaakaan, ja lämmöt pysy aisoissa.
Tai sitten uutta tilalle suoraan. Ei vaan viitsis, kun nykyinen on "matching numers", vaikkakin varmaan käyttäjästä johtuen aina jostain vähän klenkallaan...

Pikkusen yli 600km mittarissa, joista tosiaan vain alle 150km normaalikäyntisellä autolla. ;D Bensansuodattimeen kertyi moskaa enemmän kuin kahdessa aiemmassa kesässä suodattimiin yhteensä. Tarttee tankille&pensalinjallekin tehdä jotain joskus.

"Vuoden yrittäjä"-pysti on muuten ihan jees, mutta se ei mahdu kirjahyllyyn muiden viereen. :-/ Ja "Pojan" eteen oli nähty ihan oikeasti vaivaa! Siinä on kiertopalkinto kohdallaan! 8-)

mikko1200

LainaaKalajärvellä sitten katosi tyhjäkäynti täysin, jonkin hetken ruuvailun jälkeen löytyi, mutta vain ryypyllä. Imuvuoto?

Putsasitko tyhjäkäynti suuttimen? Ryypyllä käy kun vetää sen verran kierroksiakin päälle että pelaa pääsuuttimen kautta.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

Tsun-Tee

Huhhuh, nyt kotona, BA:lle pitelin peukkuja koko kotimatkan. Ongelmia ei ollut, vauhtia sitäkin enemmän :-? Kilometrejä reissusta tuli n. 1199.

Erittäin hieno tapahtuma oli, kiitokset järjestävälle taholle! Meillä taas pysti oli muihin pysteihin nähden vähän pienempi, joten taitaa mahtua hyllyllekin ;) Kiitokset myös hra ja rva Ilvekselle, jotka majoituksellaan mahdollistivat koko reissun :)

Nyt unta kuuppaan.

valpas

Lainaa........ Jurvassa katkesi jakajalta puolan -napaan tuleva piuha, ilman varikolla lapsia puhelimessa komentanutta Hannua olisin siellä edelleen. Suurkiitos apikosta!
......Koko kone paloiksi vaan, ei hajuakaan mikä ja mitkä iski. Sen verran moni ehti jo raapia päätään eikä millään parantunut. Harkitisin jo hetken kannen irrotusta ja tarkistusta Datsun-työkalupussilla...
Ne Hannun Apikot on sellaisia tinalla vahvistettuja! Niitä pitäis saada/ostaa itsellekkin.
Ennenkuin sitä konetta alat purkamaan, niin muistaakseni tuolta Motonetista saa ostaa sellaisen tulpanreikään laitettavan liittimen, jolla voi paineilmaa työntää sylinteriin. Sitten vain kuuntelemaan, mistä ilma poistuu. Niitä olis sellaisia vuotomittareitakin olemassa, joilla voi vähän tarkistaa, kuinkapaljon vuotaa jostakin ohi. Tyttökaverillas on ohjeet siittä hommasta  ;)
Ekana kumminkin kunnostaisin kaasuttimen, ja tekisin sen vuotomittauksen, ja sitten uudet tulpanjohdot. Sitten pieni tuumaustalkoo. Varmaan voisi tuosta remontista avata oman otsikkonsakkin?
PS. tarvii Kimmolle antaa tuo videon pätkä, missä oli jokunen ulkopuolinen avustaja, ja neuvojen antaja (polttariseurue, tai mikä se nyt sitten olikaan), tuossa korjaushommassa.
On sulla, ja tyttökaverillas ihailtavan hyvät "hillittimet", ainakin noissa jutuissa  ;D

valpas

Ihan hyvä reissu, vaikka RataA:ta en mukaan saanutkaan.
Jonkunlaiset nimilaput olis ollut hyvä, koska ihan viime hetkillä vasta selvis keitä siellä oli. No selviää se näinkin pikku hiljaa.
Loppujen lopuksi säässä ei ollut mitään vikaa. Jos jotain oli , niin varusteet ei olleet siihen keliin sopivat  :).
Videonpätkiä siinä tuli kuvailtua Jurvassa, ja siirtymisissä. Luovutin kasetin Pekalle.
Olen nyt aamun yrittänyt irroittaa kamerastani kuvia, mutta kone tilttaa aina loppumetreillä, ja pitäis muka jotain viestejä lähetellä Microsoftille....

valpas

#110
Tästä se niinkun alko.......


Aurinko paistoi, ja taivas oli musta


Ajelua maalaismaisemissa


Nähtiin yks kilpa-autokin Jurvassa.


Yhtä odotellessa.


Ryyppyä on annettu, vaikka kuskikaan ei ole saanut vielä mitään (ei oo kerinny....).


Ens kerralla pitää tuo sotalippukin laittaa ihan ylös asti.

HV

Tulipa tuolla piipahdettua Kauhajoella sekä radalla. Harmi vaan kun oma satku maalarilla ettei päässyt itse mukaan letkaan, no pääsihän toki radan kiertään finnin kyydissä kiitos siitä Reijolle..... :D ::)
MR B110-72,VPL510-70,N12-84(2x klb110 2d coupe 70,71, E10-72) ex-MR N12-82 aut. MR B310-81, MR E10 -77, 7x 100A E10 -75-76-77-78-79, stw -74, 120Y-77, 2x 120A-79, 140A-81 ja 150A-82 0400662655

ひゃ く あ hyakuA sataA

#112
Kotona! Olihan taas hienoa. Meidän puolesta suuret kiitokset kaikille osallistujille ja hienoa, että kaikki ovat päässeet kotiin. Illalla oli pilviä ilmassa, Kimmolle pidettiin peukkuja. Iltasella meillä oli pienen porukan kanssa omaa kivaa. Siitä voipi joku laittaa tänne kuviakin. ;D

Poika matkasi vuodeksi Säkylään, onnea Harrille. Olihan se 120 a coupe hieno nähtynä livenä.
Tänä vuonna saatiin sitten jo E10 sarjasta värisuora kokoon. Paikalla oli kaikki versiot, normaalit, 2-oviset kapealamppuiset, 2 kpl:tta neliovisia, farmari ja coupe. Hienoja autoja kaikki E10 sarjalaiset. N10 cherryllä chery toista kertaa paikalla, missä on nämä mallit???? N12 malleja 3 kpl:tta, Hannun pokaalimagneetti on hieno! Affit näytti jäävän tänä vuonna tulematta (viime vuonna 2 kpl:tta), kunnes illemmalla saapui 4 miehen porukka hienolla 4-ovisella. Viipyivät 1-2 tuntia rivistössä. Pokaalin olisivat saaneet tuolla yksilöllä, jos olisivat tulleet noin 3 tuntia aiemmin. Kauhajoen autokeskuksen kiitokset kaikille osallistujille, samoin Jurvan historic kisan näytösajosta saatiiin isot kiitokset kilpailun johtajalta. Hyvää mainosta harrastustamme kohtaan. Siellä botniaringillä oli meille jopa oma parkkipaikka merkittynä Datsun logolla (ottiko kukaan kuvaa?) kohtaan.
Taas on purettavaa ja mietittävää tulevaisuutta varten. Onko ensi vuonna paikkana vielä Kalajärvi, vai joku muu? Menee mietintään.
Summa summarum tämä vuosi oli helpompi järjestää, kuin eka kerta.
Kokemus tekee aina seuraavasta kerrasta helpomman, on aina viisaampi ja virheistä viisastuu ja oppii.
Uusia kerholaisiakin tuli taas tutuksi ja sovittiin jo jälleen näkemisiä botnialle ja jaehen.

Niin ja vielä kerran onnen meidän kihlaparille! Hienoa, että osui juuri tapahtuman aikaan. :) 8-)


P.s Harmittavin tapahtuma tuli tänään, kun olimme jo tulossa Kalajärveltä ja kävimme Peräseinäjoen Nesteellä kahvilla ja syömässä. Pihaan pamahti 357 värinen 100 A (itse olen ihmetellyt, kun nyt 2:na vuotena meidän auto on ollut ainut 357 värinen meetissä). Ei näkynyt paikalla??? Otin rekisteritiedot aken tiedustelusta kännyllä ja tiedot kertoi auton olevan Peräseinäjoelta, museorekkarissa, hieno yksilö. Ei 2 km:n päähän jaksanut tulla näyttäytymään, edes piipahtamaan.... Matkassa oli 2 nuorehkoa miestä. Meidän omaa satikkaa sieltä kyllä katsottiin pitkään.
Tapahtuma oli varmasti tiedossa. Hieman jurppii tuollainen, toiset tulee 600:n km:n päästä ja toiset ei pääse 2 km:n päästä.
Tuo auto oli mullekin täälläpäin uusi bongaus ja rekkari tyypillinen T:llä alkava.
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

ひゃ く あ hyakuA sataA

Ensi vuonna onkin sitten juhlavuosi. Kuka tietää? ;)
Siihen liittyen ensi vuotta varten juolahti jo mieleen idea kalajärveltä kotiin ajellessa.
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

mortica

Taistelulippu puolitangossa? Aika paha...

Kansa vaatii kuvia niistä ajanmukaisista pukineista.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

ひゃ く あ hyakuA sataA

#115
LainaaTaistelulippu puolitangossa? Aika paha...

Kansa vaatii kuvia niistä ajanmukaisista pukineista.

Suruliputus tuli kyllä puolivahingossa (siitä saa kiittää cheryä ja kaveria ;)). Tuli kyllä jälkeenpäin ihan oikeinkin liputettua suruliputus, kylmä ilma, paljon peruuntumisia , enemmänkin autoja olisi saanut tulla, varsinkin af2:ia ja cherryjä (näitä kyllä löytyy kerholaisiltakin ihan tarvittavasti). Ei tosissaan tapahtuma oli ihan onnistunut ja ensi vuotta aletaan taas jo suunnittelemaan innolla. Mulla ei valitettavasti ole yhtään retrokuvaa itsellä, mutta eiköhän joku niitä omistava tännekin muutaman laita. Vaatetusta oli 5:llä henkilöllä, illan pimetessä ja mielentilan vaikutuksesta puettiin vaatteet. Olis ehkä ollut liian radikaali veto olla vaatteet päällä heti aamusta lähtien ihan vesiselvässä tilassa. ;D  Vaatetus oli seuraava: hippityttö, 80-luvun poika, 80-luvun tyttö, dellorto mies (korjaa datsunit kaasarit alta aika yksikön ;)) ja 70-luvun mies.

Tämäkään ei ole nyt sitten enää mikään salaisuus, julkista.
Tässä on se poika, josta on hiiskuttu.

Viimevuoden voittaja-auto pojan kanssa.


Tämän vuoden voittaja:


Poika poseerauksia:








Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

chery

#116
Mä laitoin ton taistelulipun vielä alemmaks kun ei ollu tikkaita niin en saanu sitä kovin korkeelle ;) Se humalainen äijälauma laitto sen sit lopulta puolitankoon ;D
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

cedricfan

LainaaPutsasitko tyhjäkäynti suuttimen? Ryypyllä käy kun vetää sen verran kierroksiakin päälle että pelaa pääsuuttimen kautta.
Ääni tuolle, oli 260Ceessä sama ongelma kerran talven jälkeen!
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

cedricfan

LainaaNiin ja vielä kerran onnen meidän kihlaparille! Hienoa, että osui juuri tapahtuman aikaan. :) 8-)
Ketkä kutka :o ::)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

BA

#119


Tuollekin yhdistelmälle on nostettava hattua.
Täysin katulaillinen paketti, sallittu nopeus 60km/h, ei asiaakaan moottoriteille, ja haminasta asti posottivat tulemaan. :D
En silti haluaisi kokeilla edes tuosta 60km/h vauhdista tuon pysähtyvyyttä äkkitilanteessa, kun jarrut ovat satkun omat...  :-X