Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Classic Motorshow 2.-3. toukokuuta

Aloittaja mortica, huhtikuu 26, 2009, 23:38:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

M i g i

Lainaa
Toi ei ole mikään poikkeus vaan sääntö, valitettavasti :-[
Taidettais tarvita Jarskin kuisiinia ;D
Ihan vakavasti: pidän itse huolta että massu on täynnä mennessä, ja muonapaikka on kohde nro 1 tuommoisten tapahtumien jälkeen. Pestvesternissä oli onneks kunnon aamiainen 8-)
ainiin säkin kävit.. vikkelänä miehenä kerkesit häipyä ennenku me saavuttiin.. ois ollu se mankelssi lätkäkin mukana (ei tarkotuksella tosin mut oli jääny takintaskuun)

pikkutyttö

#31
 :) Kiitän vielä uudelleen kuvista, BA:lla oli hyviä rakennus- ja viimeistelyvaiheesta! Tunsin omatunnon pistoksen...missä mun korteni on??? :-?
Mortica on niin onnellisen näköinen uudesta lipusta.. ;)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

BA

LainaaClassic Motorshow´n parhaasta näyttelyosastosta palkittiin tänä vuonna SF-Scooterfreaks. Osastojen taso oli kuitenkin yleisemminkin niin korkea, että järjestäjä jakoi tunnustuspalkinnot samoista ansioista myös Naisten Automobiiliklubille sekä Steyr-Puch Club Finlandille

Viimeisen rahapalkinnon vei kylläkin Fintoys, eikä pikkupukit...  ::)

lada-jussi

Hieno oli tapahtuma ja NCF:n osasto. Pitkästä aikaa pääsi tapaamaan nissanisteja, mikä on aina mukavaa. Olihan meillä selvästi jonkinlaista jäsenvaihtoa kun meidänkin porukassa oli yksi NCF jäsen, itse olen vain muuten avarakatseinen.

hmr66

#34
olihan tuo hauska reissu, loppusaldo selviää loppukuusta.
perhanan peltipoliisit, aina töissä >:(.

Lahdessa ruuan sai helposti, matkan varrella (jalasjärvellä) yritin ostaa huoltoasemalta lihapiirakan, lämmitys ei kuulemma onnistu kun keittiö on kiinni. Ilmankos piha oli autoista tyhjä.
monimerkkiongelmainen moottoriurheilun sekakäyttäjä

ひゃ く あ hyakuA sataA

Mä söin tulomatkalla tampesterissa Dinerissa. Taas oli hyvä ja tuhti purilaisannos sekä uusi kokemus root beer limonadi. :D

Muutaman kerran meinasin itsekin päästellä peltipoliisin ratsiaan, muttei sentään välähtänyt.
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

Tsun-Tee

Lainaaolihan tuo hauska reissu, loppusaldo selviää loppukuusta.
perhanan peltipoliisit, aina töissä >:( ..

...ja sulle tulee viäl kahdet laskut. Ne kattoo et tuo 160J on vielä kärkkymässä ohitusta. Ainiin, eihän siin ollu kilpiä.  :P
Kieltämättä matkalla oli pirusti 60alueita, helposti tulee vahinkokin. :(

Nonnis

Kiitoksia NCF:lle kahveista joita parikin kuppia kävin juomassa ;)

Kuvia, ehkä hieman Ladakerho-painotteisesti:
http://picasaweb.google.com/Nonskaja/ClassicMotorShow#

mortica

#38
LainaaKiitoksia NCF:lle kahveista joita parikin kuppia kävin juomassa ;)

Kuvia, ehkä hieman Ladakerho-painotteisesti:
http://picasaweb.google.com/Nonskaja/ClassicMotorShow#

Olisit tullut nykimään hihasta niin olisit saanut samalla ne roiskeläpätkin  :). Osastolla oli välillä sen verran hektistä toimintaa ettei kaikkea huomannut/muistanut.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

Nonnis


mortica

410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

alfadatsun

LainaaMä söin tulomatkalla tampesterissa Dinerissa. Taas oli hyvä ja tuhti purilaisannos sekä uusi kokemus root beer limonadi. :D

Muutaman kerran meinasin itsekin päästellä peltipoliisin ratsiaan, muttei sentään välähtänyt.
Meillä meni paluumatka senverta ripeästi bussilla että vasta Jalsjärvellä syötiin, kuitenkin bussikuski halusi kuvauttaa itsensä Parkanossa 60 km alueella  ::)

cedricfan

Kamalasti ootte kuvauttaneet ja kalliisti, ostakaa mopoja kun niissä ei ole etukilpeä niin ei kottaraispöntöt räpsy :D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

hmr66

parkanon tolpalla minäkin uudistin passikuvani....
monimerkkiongelmainen moottoriurheilun sekakäyttäjä

M i g i

LainaaKamalasti ootte kuvauttaneet ja kalliisti, ostakaa mopoja kun niissä ei ole etukilpeä niin ei kottaraispöntöt räpsy :D
Ei mulla ole autossakaan enään kilpeä edessä.. pääs tippumaan  ::)

valpas

#45
Lainaaparkanon tolpalla minäkin uudistin passikuvani....
Onneks en tullut "Kuumalla" sinne asti  :).
Tosin, en minä mittarin mukaan rajoituksia rikkonutkaan.  ::).

mortica

#46
"Muutama" kuva tapahtumasta:

Classic Motorshow 2009



410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*