Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

31.8 - 1.9 ? 2.9? Automuseon rompetori Kuopio

Aloittaja datsunpower, elokuu 31, 2007, 18:29:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

datsunpower

Kuopiossa Automuseon viereisellä puistoalueella on tänä viikonloppuna rompetori. Alkoivat tänään ja kestää ainakin huomisen päivän... en muista enkä löydä tietoa että jatkuivatko ihan sunnuntaiksikin.
Vapaa sisäänpääsy tuntui olevan.

Onko kukaan tulossa/menossa? Itse kävin jo tänään viiden aikoihin, mutta myyjiä oli vasta alkanut valumaan paikalle. Uusi yritys huomenna aamupäivästä.
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

-Vonjake-

Viimeksi taittui mukaan Datsun roiskeläpät, ei varmaankaan tänä vuonna tule käytyä :(
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

majuri

LainaaKuopiossa Automuseon viereisellä puistoalueella on tänä viikonloppuna rompetori. Alkoivat tänään ja kestää ainakin huomisen päivän... en muista enkä löydä tietoa että jatkuivatko ihan sunnuntaiksikin.
Vapaa sisäänpääsy tuntui olevan.

Onko kukaan tulossa/menossa? Itse kävin jo tänään viiden aikoihin, mutta myyjiä oli vasta alkanut valumaan paikalle. Uusi yritys huomenna aamupäivästä.



ollaanppi tulos :) paas numeros tai soita ois kiva nähdä kerholaisii savonsuunnasta :D  mun numero on 0503825812 mika
Finn farkkux1, finn2d x2,finn4d sedan x2, finn coupex1, finn pickupx1,fairlady64  x2,810farkkux1, 210 farkkux1,710farkku x1, figaro x 8, 2400gtx2 c110ht x1, s-cargo x1,nissan bb 4d ht

PeteZX

No voe, tuo unohtui ihan täysin.  :( Lauantai menee töissä ja sunnuntaille sovittu jo muuta ohjelmaa.
Väliin jääpi. Harmi.  :'(
Datsun 280ZX -82 (harraste)
Volvo 740 2.3 farkku -89 (ikiliikkuja)
Tunturi-polkupyörä (se käyttis)
http://s1304.beta.photobucket.com/user/PeteZX/library/#/user/PeteZX/library/?&_suid=1352568211321049