Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Restaurantapäivät Kangasalla 6-7.7.2007

Aloittaja valpas, kesäkuu 28, 2007, 11:46:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

Restaurantapäivät Kangasalla, Pikkolan koulun alueella.
Pe 6.7, klo 15-22, ja La 7.7, klo 7-16
http://020202.fi/kartat
Kohde:  Finnentie 40, Kangasala
Harrasteparkki portin lähellä (ilmainen, kuten muukin pysäköinti).
Aluemaksu 2€

Porukka vois kokoontua klo 11 Puffetin läheisyyteen jutusteleen.
Tervetuloa  :)

Minulle voi soitella 0400-732987 (Järjestelyhommissa).

Harre

Jippii...
pääsee taas rompetorille tekemään löytöjä :D

929s

Lauantaina perinteinen kierros Kangasalalle, joten siellä tavataan. Suattaapi olla ettei ihan 11.00 olla pelipaikalla. Toivottavasti nyt löytyis jotain tarpeellista.

Paluumatkalla Vehoniemen kautta munkit naamariin.  :) Ehkä grilliripsit Kaivannon grillillä.

valpas

Eli Mazdaporukkaa on ainaskin tulossa. Hyvä!
Lauantaina on tulossa muitakin, varsinkin, jos on hyvä ilma.

Harrasteparkki on taaskin varmasti katselemisen arvoinen.

Kyllä Perjantainakin voisi yrittää kokoontua Pufftin läheisyyteen. Vaikkapa klo 18.
Ja mulle voi soitella. Harrasteparkin läheisyydestä pitäis minut löytää myös. Datsun lippiksen yritän pitää päässäni.

cedricfan

Näin kesäloman kunniaksi olisi tarkoitus tulla jo perjantaina iltapäivällä, Nääsvillen kaupunkikierroksen jälkeen (vaimo mukana ja paljon kirppareita). Ainoa rajoitus on sää, eli kuivaa toivoen ja odotellen...



Myös kuljinvalinta on kiinni siitä, miten nuo tipat kuvassa muuttuu lähtöön mennessä ::)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

cedricfan

#5
Perjantaina tuli käytyä, aikainen lintu kun kuulemma nappaa jotain lieroja. Ja osuttiin RKaan kanssa sopivasti paikalle ostamaan 20kpl uusia 100Aan takapuskureita sopivalla krönttähinnalla. Laitetaan myöhemmin Huutonettiin, yksi kerrallaan ja maksetaan SSSn sekä HOTin maalaukset tuloilla ;)

Jokunen kuvatus:
http://www.cedricfan.sivut.ws/Juhani's%20website%20ORIGINAALIT/

ja Cars/Carevents/2007/Tampere2007

Ei siellä oikeasti mitään ihmeitä ollut, ei ainakaan jollei jaksanut tonkia joka laatikkoa. Itse asiassa perjantaina puuttui vielä paljon myyjiä
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

mikko1200

#6
Lauantaina poikkesin kuten tapoihin on kuulunut jo kai alun toista vuosikymmentä. Tällä kerta ei mukaan tarttunut mitään, ei edes sitä perinteistä Finnin pöläriä.
160J oli harrasteajoneuvo parkissa vaikka ei erään järjestävään seuraan kuuluvan, ja liikennettä ohjanneen, mukaan mikään harrasteauto olekaan. Sain kuitenkin jättää sen sinne sillä ehdolla että pysäköisin perimmäiseen nurkkaan puiden alle. Hassu setä.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

cedricfan

Lainaa160J oli harrasteajoneuvo parkissa vaikka ei erään järjestävään seuraan kuuluvan, ja liikennettä ohjanneen, mukaan mikään harrasteauto olekaan. Sain kuitenkin jättää sen sinne sillä ehdolla että pysäköisin perimmäiseen nurkkaan puiden alle. Hassu setä.
Ei kai ollut sama setä joka ohjasi SSSn riviin, kuuman aknen & kuuppafinnin viereen ;) ;D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

ひゃ く あ hyakuA sataA

Lainaa
Ei kai ollut sama setä joka ohjasi SSSn riviin, kuuman aknen & kuuppafinnin viereen ;) ;D

Ihme setä, ei taida tietää , kuinka harvinainen harrasteauto on kyseessä!
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

mikko1200

#9
Jaa-a, ei tainnut tietää kun sanoi suoraan "Ei toi nyt oikein mikään harraste-auto ole". Ensin luulin hänen vitsailleen mutta sitten kuulin että oli ollut jo aiemmin aiheesta erään NCF:läisen kanssa vääntöä. No, se oli ihan huvittava kevennys heti alkuun. Ja muutenkin oli mukavaa, paljon kaikenlaista "romua" ja tapasi tuttuja kerholaisia joiden kanssa on aina mukava tarinoida näistä epä-harrasteautoista ja muustakin.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

valpas

Lainaa

Ihme setä, ei taida tietää , kuinka harvinainen harrasteauto on kyseessä!
Arvakkaas tietääkö nyt  ;).
Jotka minua vähänkin tuntevat, niin ensimmäinen oppitunti on pidetty, ja toinen on kohta tulossa  ;D.
Voi olla, että saa syksyllä kierrellä ihan rauhassa ostajana RR-päivillä  ;).

valpas

#11
Tulihan siellä hommia tehtyä. Kilometrin siirrosta vaan oli kyse. Muissa autoissa ei ollut koukkua, tai irroitettava oli unohtunut kotiin. Minulta unohtui vain lisäpeilit. Muuten täysin luvallinen kuljetus? Ainakin minun mielestäni.

Kuvia sieltä Harrasteparkista.



Oli hienot kelit. Vain Lauantaina aamulla tihkutti vähän.

BA

Lainaa
Arvakkaas tietääkö nyt  ;).
Jotka minua vähänkin tuntevat, niin ensimmäinen oppitunti on pidetty, ja toinen on kohta tulossa  ;D.
Voi olla, että saa syksyllä kierrellä ihan rauhassa ostajana RR-päivillä  ;).

Joko on tullut monesta Jiistä myyntitarjouksia?  ;D

Kaikennäköistä pientä (ja yks isompikin paketti) tarttui mukaan, 100A:n Clarionejakin oli ainakin kolmella myyjällä, kaks piti vielä melkosta hintaa noilla. Kyllä siellä kaheksasta kolmeen aika vierähti äkkiä. :)

ILVES-Joe

Lainaa
160J oli harrasteajoneuvo parkissa vaikka ei erään järjestävään seuraan kuuluvan, ja liikennettä ohjanneen, mukaan mikään harrasteauto olekaan. Sain kuitenkin jättää sen sinne sillä ehdolla että pysäköisin perimmäiseen nurkkaan puiden alle. Hassu setä.
Hieman OT, joskus mentiin Forssan P-C velipojan kanssa (Jukalla Coupe Finn ja minulla 1000 kilpanumerot kyljissä kun Hangon kisoista suoraan tultiin) edessä oli pari -80 lukuista vakiokuntoista farkkujenkkiä ja heidät suorastaan pyydettiin sisälle kun taas mun ja Jukan piti selvitellä kauan että päästiin harrasteparkkiin.


Mikko, millaiset housut sillä muuten oli.....
Ja autona hänellä itsellään taisi olla Fordoletti.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

mikko1200

Ei ollut pussihousut. Eikä ollut edes vanha mies. Harrasteajoneuvonsa merkki on tiedossa mutta jääköön tässä ettei yksilöidä henkilöä liikaa.

Forssan Pick-Nickissä koin aikanaan samanlaisen kohtalon. Jenkit edestä suoraan kentälle, Finni kuskilta ei edes kysytty vaan ohjattiin suoraan sivummalle parkkialueelle. No, se tapahtuma on kai enempi jenkkeihin keskittynyt. Kangasalan tapahtumassa oli harrasteajoneuvo parkki. Mitäköhän mun Derbystä olisi sanottu? No, ei mulle tästä mitään traumaa jäänyt mutta yllätti hieman että vielä 2000-luvulla tälläistä...
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

Junansulake

#15
Kävi paikalla perjantaina illalla. Cedricfan oli jo varmaan vieny 100A:n puskurit pois koska en nähnyt moisia siellä :( Tarvetta olis... Ostokset rajottu 100A:n Käyttöohjekirjaan ja Autodatan tekemään 100A:n korjausoppaaseen, mitkä sain mielestäni edullisesti, yhteensä 11€ Jotain pikkuautoja myös kattelin, mutta niissä hinnat lähenteli pilviä.

Tosta harrasteauto asettelusta vielä. Tuolla h.auto-parkkiin huolittiin kyllä joku Caprice millä joku torttutukka ajaa ympärivuoden, mutta ei harvinaista Datsunia. Näytti siellä olevan yks joka teinin must E36 tööning bemari mikä ei kovin erikoiselta näyttäny. Itse olin -84 pololla liikkeellä, en edes ajatellu mennä harrasteparkkiin sillä. Vaikkei se ihan vakio olekkaan.

Kerran oon Picnikissä käyny japsi autolla eli Amppeerilla, ja sillon se huolittiin ihan avosylin vastaan. Ei valittamista. Olisko ollu 2004.

[size=9](Edellä oleva teksti sisältää karkeata ihmisryhmien yleistystä, eikä sen ole tarkoitus pahoittaaa kenenkään mieltä.)[/size]

ひゃ く あ hyakuA sataA

Koskas nuo Rr päivät on syksyllä? ajattelin, että vois varata itsekin tuonne aikataulusta paikan syksyllä. Tiedä sitten kannattaako sinne harrasteautolla tulla? Ilmeisesti sama tulee vanhalla vai allulla tai primulla? :-/
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

Spoeghe

Mitähittoa tuo taksi sitten tuolla harrasteajoneuvoparkissa tekee? Senhän pitäis olla tolpalla portin vieressä!
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)