Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

100+ Motor Show 26.-27.5.2007, Tampere

Aloittaja Mushanga, helmikuu 16, 2007, 13:40:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mushanga



Tervehdys!

Pakkasista huolimatta suuntaamme katseemme jo kohti kesää, ja ilmoittautuminen 100+ Motor Show'hun käy kuumana.

Paikka ja aika:
Tampereen Pirkkahalli 26.-27.5.2007

Mikä juttu?
100+ Motor Show on kilpa- ja harrasteajoneuvonäyttely, joka tuo taas nähtävää niin Suomesta kuin ulkomailtakin.
Tampereelle ei ole mistään pitkä matka, joten jokaisella on helppo tulla ja tuoda ajokkinsa nähtäville.

Kilpa- ja harrasteajoneuvot voivat olla mitä tahansa mielenkiintoista, moottorilla toimivaa laitetta maan ja taivaan väliltä.

Yleisönä 100+ Motor Show’ssa ovat sukupuoleen ja ikään katsomatta niin euroautoista kuin jenkkiautoistakin kiinnostuneet.

Miten mukaan?
Pääsääntöisesti näytteilleasettajat ovat joko yrityksiä tai kerhoja, mutta myös yksityishenkilöt voivat osallistua, eikä se kustanna sinulle mitään!
Yritykset ja yhdistykset ovat voineet jo ilmoittautua 100+ Motor Show’hun.
Nyt 16.2.2007 on käynnistynyt myös yksityisten ilmoittautuminen, joten varaa paikkasi heti, sillä niitä ei riitä kaikille!

Mikäli haluat autosi mukaan, tee siitä ilmoitus www.100plus.fi sivuilla.

Lisätietoja antaa Marko Takalo numerosta 0400-915882 tai s-postilla [email protected]

Toivotan sinut ja/tai kerhosi tervetulleeksi henkilökohtaisesti ja yrityksemme puolesta!

Näyttelyterveisin

Sanna Ojala
Markkinointipäällikkö
[email protected]

100+ Motor Show
www.100plus.fi


pikkutyttö

 :)ja tonne lippu yksityisenä, vai kerholaisena-onko merkitystä?
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

Mushanga

Tervehdys jälleen!

Enää 30 päivää kunnes Tampereella käynnistyy kesän odotetuin näyttely;
100+ Motor Show!

100+ Motor Show on saanut ennätysmäärän ilmoittautumisia ja
yhteydenottoja, tästä syystä ilmoittautuminen piti laittaa kiinni ennen viimeistä ilmoittautumispäivää.

Pirkkahalli on katettu nimensä mukaan kilpa- ja harrasteajoneuvoilla,
muutamasta ajokista onkin jo nähtävissä kuvia osoitteessa www.100plus.fi
Samassa osoitteessa myös huikea osallistujalista, käy katsomassa!

Lauantaina tapahtuu myös ulkona:
Heti näyttelyn suljettua klo 18.00 alkaa kesän ensimmäinen epävirallinen Manse-Cruising,
joka kulkee poikkeuksellisesti nimellä GTi-Cruising.
Mukana mm. bändejä, drifting-näytös, Stuntmania, juontajana Sami Sarjula.
Lue lisää seuraavasta GTi tai V8 –lehdestä!


Tervetuloa 100+ Motor Show’hun!

Sanna Ojala
[email protected]

100Afarmi

Onko kerholaisia menossa Motorshow:hun? itse oon menossa ja illalla on samalla paikalla manse-Gruising.olis kiva jos tapais paikallisia  Nissan-tyyppejäkin.Itse oon jo Tampereella.

Datsun 100A(e10)75-78 6kpl,Datsun 100A(e10)-72 2kpl(2-ov ja 4ov),Datsun 100A farkku(WLE10)-74,Datsun 120A Coupe(KPLE10),Datsun-Nissan Violet(A10)-80,-00,Nissan Microbi 1.5D(K11)(Tuning)

pikkutyttö

 :)Mennään vasta huomenna, kun Tampereella on tänään "Likkojen Lenkki", joten mä en pääsisi mukaan. JOs pelkän ohjelman haluaa katsoa, niin sehän on sama tänään ja huomenna(tosin ilta jää pois... :-/).
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)