Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Vaasa ABC 01.06.2006

Aloittaja alfadatsun, tammikuu 27, 2005, 19:07:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

GynZi

LainaaItse kans saavuin paikalle, mutta ei osunut silmään missä NCF porukka olisi ollut. Aikani kiertelin niin tein ostokset ja poistuin paikalta.

Pitäis ens kerralla varmaan ottaa paikalle saapuvan numeron ja paikanpäällä soitella missä mennään.

Aika vaikea löytää juuri oikea porukka kun kaikki naamat on outoja  :-?

sun autos mä ainaki bongasin sieltä, jos olit pysäköiny siihen tupakkihuoneen nurkalle keula mittareihin päin..
tosta porukan löytämisestä, sattuipa oleen sopivasti muutama isompi porukka siellä eikä niitä kehdannu ruveta kiertään kaikkia läpi :D

Jyan

Lainaa

sun autos mä ainaki bongasin sieltä, jos olit pysäköiny siihen tupakkihuoneen nurkalle keula mittareihin päin..
tosta porukan löytämisestä, sattuipa oleen sopivasti muutama isompi porukka siellä eikä niitä kehdannu ruveta kiertään kaikkia läpi :D

Bongasit mun Cherryn  ;D

alfadatsun

#62
Hyvin menee
http://i2.photobucket.com/albums/y18/alfadatsun/Photo-0024.jpg
tuon ´vierssä oli Turkoosinvärinen 120Y,Alfa 164 ja seuraavana vanhempi turboGalantti eikä löytynyt :D

Jyan

#63
LainaaHyvin menee

tuon ´vierssä oli Turkoosinvärinen 120Y,Alfa 164 ja seuraavana vanhempi turboGalantti eikä löytynyt :D

Samaa virhettä en tee toista kertaa.  :)

Ihme, etten oo aikaisemmin nähnyt gerbyyssä kun oleilen paljon 600m päässä alfadatsun kotipesästä  :-?

GynZi

#64
autot löyty mut omistajat oli kateissa.. ;) meinasin aluks pysäköidä hondan siihen jonon jatkoks mut katoin et ei helv.. tossa loskapaskassa mä en rupee rämpimään ja ajoin sen muualle parkkiin :D

Lainaa

Bongasit mun Cherryn  ;D

vaikeepa tota oli olla huomaamatta ;)

Antarans

Saisko alfa vähän isompaa kuvaa, ei erotu pilkkijät tuolta vastarannalta, näkis onko niille tullunna kalllaaaa.
Datsun 180B -78, L20A 6cyl, 6-piste sähköruisku, 2" tuplaputki, C31 etutolpat jarruineen
Nissan 200SX S13 "vakio"

Tonde79

eikös ens viikon torstaina 4.5 oo vaasamiitti?? pitäsköhän käväästä??

vai järjestettääskö etelä-pohjanmaalla oikeen vappumiitti?
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

team_apina


Tonde79

Lainaamihin vappu miitti...
onko ehotuksia? päivä ja aika?
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

team_apina

sunnuntaina...seinäjoki....
missä siellä.....


;)

Tonde79

sunnuntaina töitä mut ilta käy, vaikka seinäjoella, paikka avoin ::)
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

alfadatsun

ei ehdi sunnuntaina edes omalle tallille kun automuseon näyttely on aivan vaiheessa vieläkin,tuntuu että
taas pitäisi muuttaa sinne vappuun saakka :-X

alfadatsun

Torstaina 04.05.06 klo 19.00 jatkuupi nämä taas ;)

GynZi

tulossa ollaan. tosin kakspyöräsellä. accordis pyörähtää kilsan päästä 300tkm mittariin ja arvo laskee.. pitää seisottaa mahdollisimman pitkään ;)

alfadatsun

Ihan asiallinen miitti 13 hyvin eri-ikäistä kummajaista paikalla,juttuakin jonkinverran lenti ::)

Tonde79

LainaaIhan asiallinen miitti 13 hyvin eri-ikäistä kummajaista paikalla,juttuakin jonkinverran lenti ::)
joo nuorin 2 ja vanhin about 80... ;)
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

Lerssinen

Ens Vaasan miitin ku otatte sitten mun kesäloma-aikaan niin tulen sinnepäin ajelemaan  :)
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Tonde79

LainaaEns Vaasan miitin ku otatte sitten mun kesäloma-aikaan niin tulen sinnepäin ajelemaan  :)
kesäkuun eka torstai on seuraava eli sit vissiin heti ensimmäinen päivä vai mitä AD??
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

alfadatsun

Niinhän se on varmaan tarkoitus ja sitten jo perjantaina lähtö Botniamiittiin ;)

Tonde79

no lerssinen sit varmaa tuloo botniallekki... ;)
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

Lerssinen

torstai? no eihän sitä ny keskellä työviikkoa, oli muuten mun nimipäiväki :D
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

GynZi

Lainaatorstai? no eihän sitä ny keskellä työviikkoa, oli muuten mun nimipäiväki :D
lerssi tulee. kingkäpillä. :D

alfadatsun

Tämähän on taas tulevana torstaina,aika ja paikka sama,valitettavasti AD ei taida ehtiä nyt paikalle johtuen työkiireistä sekä Botniaan liittyvistä ajatuksista ::)
Jos joku on talkootyöntarpeessa ADllä löytyy muillekin jakaa ;)

GynZi

no höh, oisit saanu tuoda ne vanteet sinne jos ne sulla viel on :D
en oo muistanu/ehtiny hakea niitä, 16h töissä ja 8h koulussa joka päivä vieny kohtalaisesti vapaa-aikaa, sit viikonloput 48h töissä  :-/

alfadatsun

Lainaano höh, oisit saanu tuoda ne vanteet sinne jos ne sulla viel on :D
en oo muistanu/ehtiny hakea niitä, 16h töissä ja 8h koulussa joka päivä vieny kohtalaisesti vapaa-aikaa, sit viikonloput 48h töissä  :-/
Siellä ne odottaa sua,samassa paikassa,,,,,,,,,,, ::)

GynZi

mitäs meidän miiteille kuuluu? vieläkö näitä on?  :-?

Tonde79

Lainaamitäs meidän miiteille kuuluu? vieläkö näitä on?  :-?
eipä oo ainakaa täältä päin kerenny kattomaan...
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

Ratsun140y

muutes...vois eepee:n alueelle joku tapahtuma/tapaaminen olla kova sana maailmaa vastaan vaikka tälle syksylle ;)
Sunny 140y B310 4d 1979& Datsun-Nissan king cab 2wd-1986&Lancer 2.0sedan 2007& Lancer 2.0 1977&Toyota Corolla ke36 1978

gsm: 0400-159725

team_apina

saunailta???
tai jotakin  ;)

alfadatsun

Ollut ainakin itsellä aivan liikaa lentoa ja kävijämäärät tuolla senverta pienehköt etten ole jaksanut keräillä porukkaa kasaan,olisko joku ahkerampi  ::)