Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Tampereen miitti 29.03.07, klo18, ABC Lahdesj.

Aloittaja valpas, lokakuu 03, 2006, 22:26:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ape


samikar

#61
LainaaMiten olisi 22.03.07, kello 18.00 alkaen.

iltavuoro viikko..ei pysty  :(

pikkutyttö

Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

BA

#63
Poikkean varmasti töistä tullessa, jos siellä joku jo heti viiden jälkeen sattuu olemaan. :)

100Afarmi

Harmi kun ei kerkiä poikkeemaan,kun työpäivä ilta myöhään.Jos olis ollut vaik 29.3 ,niin sit olis ollut vapaa ja mahiksia tulla katsomaan Tampereen miittiä.Jos teil tänään on miitti,niin milloin olis seuraava.Vois katsoa jos saan vapaan,kun tiedän vaan päivän jollin miitti on Tampereella?
Datsun 100A(e10)75-78 6kpl,Datsun 100A(e10)-72 2kpl(2-ov ja 4ov),Datsun 100A farkku(WLE10)-74,Datsun 120A Coupe(KPLE10),Datsun-Nissan Violet(A10)-80,-00,Nissan Microbi 1.5D(K11)(Tuning)

valpas

LainaaMiten olisi 22.03.07, kello 18.00 alkaen.
Minä en kerkee tuolloin.

pikkutyttö

 :)No siirretäänkö me sit viikolla tota tapaamista, 29.3. samoihin kellonaikoihin? Me ei ehditä kuin kuudeksi, eli tod.näköisesti ABC:llä ei ole ketään, jos/kun Ape siellä poikkeaa.
Järkevintä? 8-)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

BA

Kävin puol kuudelta kahvilla ja kymmentä vaille kuus lähdin kun ei ketään näkyny, vähän huono aika mullekin oli tämä, ens viikko käy kun pääsen töistä heti kuuden jälkeen niin ei tarvi odotella!

pikkutyttö

 :(Voi sua, yksin oot joutunut kaffittelemaan....NO, ens torstaina korjataan asia, mä tuun 99.9% varmuudella ja eikös toi seuraava torstai tuntunut sopivan aika monelle? ;)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

valpas

#69
Pidetään miitti Torstaina, 29.3.2007, klo 18. Lahdesjärven ABC:llä.
Tehtäskö niin, että Tampereen ja Pirkanmaan alueella Foorumille kirjautuneet, ilmoittelevat, jos eivät (jostain käsittämättömästä syystä) pääse tulemaan   ::).
Tietysti niidenkin on hyvä ilmoitella, jotka pääsevät tulemaan.

BA

Tulen varmasti. Helppo pysähtyä työmatkalla siinä kun kuitenkin jokatapauksessa ohi ajan, ja oikeeseen aikaan pääsen töistäkin.

valpas

#71
LainaaTulen varmasti. Helppo pysähtyä työmatkalla siinä kun kuitenkin jokatapauksessa ohi ajan, ja oikeeseen aikaan pääsen töistäkin.
Tämä aika on oikeestaan sovitettu sun mukaasi  :).
Oliskos sulla mitään mielenkiintosta osaa myydä mulle?

Jos saan myynnissä olevista osista listat kuntoon, niin tuon ne sinne katseltaviksi.

pikkutyttö

 :) Nyt kaikki paikalle ;D Kevät on ja kesä tulee täynnä tapahtumia! Ja niille, ketkä ette ole olleet aiemmin, ei se niin hirveetä ole, kun ekan kerran tulee miittiin  ::)! Että nyt mukaan viimeistään ;)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

samikar


ape

Joutuu valitettavasti olemaan iltavuorossa tällä viikolla.

valpas

LainaaJoutuu valitettavasti olemaan iltavuorossa tällä viikolla.
Harmi, taitaa ola eka kerta, kun olisit poissa miitistä.
Hyvä kuitenkin, että jokunen pääsee tulemaan.
Minä olen tulossa.

BA

Onko kukaan paikalle tulevista menossa Hyrylään ensi viikolla?
Jos kulkisi Cherrymiehelle kasa tavaraa samalla?

samikar

..ikävä kyllä mä en pääsekkään..pitää lähteä reisuun illaks!  :-/

pikkutyttö

 :( Jaaha, piti tulla, mutta ei ollut lapsenvahtia...3-vuotias kun ei pysy hetkeäkään pakoillaan,,,ei järkeä tulla. :-/
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

ape


mikan

Oli mullakin kalenterissa, mutta kokous venyi melkein kuuteen ja sitten kotiin syömään ja sitä rataa.

t. Seli-seli-Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

BA

#81
Olihan meitä, 6(vai 7??) taas vieraita kaukaa etelästä ja Ladakerhostakin tekivät visiitin.  :)

valpas

LainaaOlihan meitä, 6(vai 7??) taas vieraita kaukaa etelästä ja Ladakerhostakin tekivät visiitin.  :)
Juu Ladakerho oli hyvin edustettuna, mutta liikkuivat tällä kertaa Nissaneilla  ;D.
Suunniteltiin Purjehdusta Nässyllä  ::). Nyt on tiedossa, kenellä on pelit, ja vehkeet  :).
Missäs olis seuraava Lada-kerhon miitti lähistöllä? Jospa Ape veis meitä sinne Ladallaan  vastavierailulle ? 8-).
Melkein, kuin pakasta vedetty Primera näyttäytyi. Automaatti SLX Luupää, tässä päällimmäiset mainitakseni.

BA

Lainaa
Melkein, kuin pakasta vedetty Primera näyttäytyi.

Eipä ihan heti usko että tuollaisiakin vielä on, 15v vanha auto ja 20tkm mittarissa. Ja sen kyllä huomas. :)

Tonde79

#84
LainaaAutomaatti SLX Luupää
kenenkäs moinen hienous on? ;)
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

valpas

Lainaa
kenenkäs moinen hienous on? ;)
Tais olla Ladakerhon autoja  ;).

lada_kardaan

Oli juu. Turistina olin kun Janakkalan Trucker79:n naapuri Virallinen Lada-Proffa Lada-jussi sinne niin intti. Rimpula hieman likasena, mutta tarkoituksella, sormenjäljet näkyy :) Rka tais olla mukana loppuun siinä kun illan viiletessä kahveella mentiin, ihan pöytään asti. Kuviakin varmaan luvassa, toivottavasti on rekkari peitettynä ettei oo turisteja piha väärällään...

lada_kardaan

Ja kuviakin on: http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/thumbnails.php?album=605

Sanottakoon, että tämä linkki ei välttämättä toimi ikuisuuteen, suom. mode herää. :)

valpas

LainaaJa kuviakin on: http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/thumbnails.php?album=605

Sanottakoon, että tämä linkki ei välttämättä toimi ikuisuuteen, suom. mode herää. :)
Hyviä kuvia, talletin ne koneelleni varmuuskopioksi.
Alkaa oleen hyvää kerhojen välistä kanssakäymistä havaittavissa  :).