Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Tampereen miitti 29.03.07, klo18, ABC Lahdesj.

Aloittaja valpas, lokakuu 03, 2006, 22:26:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

BA

Mieluiten illalla joku arkipäivä. TI ja TO illat sopii kyllä yleensä parhaiten. Viikonloppusin oon pyrkinyt välttään kaupunkiin tulemista parhaani mukaan. :)

valpas

Hyvä, että on yritystä saada kokoontuminen aikaiseksi.
Kerhollamme "virallinen" miittipäivä on kuun ensimmäinen Torstai.
Tampereella kesä muutti kuvioita, koska ajattelin, että on hyvä pitää Mobilistien kanssa yhdessä Mustassalahdessa Keskiviikkoisin.
Nyt voitas palata taas vanhaan malliin?????
Itse pitäisin parempana jotain muuta ajankohtaa, että vois joskus vierailla muuallakin ilman, että jäisi pois omasta tapaamisesta.
Voiskohan se päivä olla kuun kolmas Torstai?
Kyllä muutkin päivät sopii, paitsi perjantai, Lauantai, ja Sunnuntai.
Evikosken kanssa me sielä on yleensä istuskeltu, oli päivä mikä tahansa. Viimeaikoina on muitakin osallistunut, mutta mitään ryntäystä ei ole ollut, kuin viimeksi, ja sitä edellisellä kerralla  :).

samikar

#32
..no niin..olisko joku tulossa tänään tai huomenna miittiin itse pääsisin ainakin hetkeksi poikkeamaan klo 18?  :-?

torstai olisi muuten mukavampi päivä, mutta taas keskiviikkoisin saattais dnsf:n kavereitakin eksyä paikalle?

valpas

Tarkoitus on tulla.
Ihan en ole varma, pääsenkö tulemaan jo klo 18, mutta yritetään.

pikkutyttö

#34
Kyllä torstai sopisi mullekin paremmin, joka toinen keskiviikko kun on kokous. Joka kuun kolmas torstai, onko aika 18.00?
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

valpas

Nyt on senverran kiirusta, ettei kerkiä järjesteleen tapaamisia, eikä varmaan osallistumaankaan niihin.

ape

Milloinka tämän vuoden eka tapaaminen saataisiin järjestyyn?
Olisiko ensi viikolla joku ilta?


BA

Tiistai tai mahdollisesti Torstai sopii parhaiten, en vaan tiedä miten pitkään olen töissä, mutta tuo n.klo 18 sopii varmasti.

valpas

LainaaMilloinka tämän vuoden eka tapaaminen saataisiin järjestyyn?
Olisiko ensi viikolla joku ilta?

No niin, nyt yhdistän puumerkin mieheen  :).

valpas

Kokoonnutaan Torstaina 25.1.2007, klo 18, Lahdesjärven ABC:lle.
Tervetuloa!

Jonsson

täytyy tulla kyyläileen kun vieressä asun tosin autolla ny en vielä pääse... >:(
Datsun 100A -75 A12

Janze

Täytyypi tulla paikalle ku auto vihdoin ajossa  8-)

valpas

Yleensä on oltu siinä pääovien läheisyydessä, pelikoneita vastapäätä, kahvilinjaston vieressä.
Pitää laittaa Kerho-lippis pöydälle.

BA

Voi perskuta. Sehän oli tänään. Neljän aikaan jo kävin abc:llä kahvilla, en muistanu yhtään että tämäkin miitti olisi. Se punainen pari päivää sitten bongattu amppeeri tuli kans nyt tutkittua sisältä ja ulkoo kun oli tankkaamassa tänään siinä ABC:llä. Koivistonkylässä asuu sen omistava ukko, ensimmäinen omistaja autolla.
No, jos sitä seuraavan muistais. :)

valpas

Oli meitä sielä muutama, joilla muisti vielä pelaa  ;D.
Eli muisti on kunnossa mulla, ape:lla, samikari:lla (lääkkeen hakureissulla poikkesi pikaisesti  ;)), ja 1.3i:llä (ja koko Tampereen Saab-porukalla).
Asiat, ja asiattomuudet puitiin läpi (saattoi olla, ettei toiset saaneet multa suunvuoroa).
Sami, mä saavutin sun Finniäs niissä mutkissa, kun tultiin peräkkäin moottoritielle.  ;).
Ei voinut oikeen koheltaa, kun on nuo kaasupullot takana, ja se yks' pylväs siinä tien vieressä, estää laajemmat kaaret  ::).

samikar

Lainaa
Sami, mä saavutin sun Finniäs niissä mutkissa, kun tultiin peräkkäin moottoritielle.  ;).
Ei voinut oikeen koheltaa, kun on nuo kaasupullot takana, ja se yks' pylväs siinä tien vieressä, estää laajemmat kaaret  ::).

Hah, huomasiks mun renkaat  ;D Ei oikeen pidossa..vaikka kuinka tarjoaa varoen kaasua niin sutii vaan.On nastat kadonnu ja kivikovat pinnoilta..välillä melkein harmittaa kun auton perä irti tiestä koko ajan.Sillä ei oo väliä onko vauhtia 60 tai 160 saati et olis suora tie..ei uskalla edes yskästä sisällä jos talvikeli ja pientä kurvia motarilla  ;)

Noh, tänään olis tarkoitus pistää alle toiset renkaat..jos ehdin.Täs parinviikon aikana ollut vähän turhan paljon tiukkoja paikkoja..huom. liikenteessä, muuten ollut aika hiljaista  ;)

..niin ja kyllähän foordin paikka onkin taustapeilissä vaikkei alla olis kuin vanteet  8-)


pikkutyttö

 :)Eli koska seuraava tapaaminen...jos mää taas saan aikaiseksi saapua paikalle...?
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

valpas

Oliskohan porukkaa paikalla tuossa ao. aikoihin?
Vois vaikka Tampere miitin ajoittaa johonkin tuolle aikajaksolle.
Itse saatan kävästä Pejantaina Cruising alueella, ja ehkä Särkänniemessäkin.
Ehkä myös Lauantaina, tai Sunnuntaina näyttelyynkin.
Olisko muita tulossa?
Vois vaikka jatkaa tuolla Varsinaisen 100+ Motor Shown otsikossa.
-----------------------
Manse Cruising Pe 25.5.2007
· 18.30 ·  Cruising alue avataan
· 21.00 ·  Vapaa siirtyminen Särkänniemen parkkiin

100+ Motor Show - Pirkkahalli La 26.5.2007
· 10:00 ·  TULOSSA!::
· Viralliset jatkot Manse Bar'ssa ja Ravintola Be-Bopissa!

100+ Motor Show - Pirkkahalli Su 27.5.2007
· 10:00 ·  TULOSSA!::

pikkutyttö

 :) Niin, tarkoitatko 24.2, joka on kuluvan kuun kolmas torstai, eikös olekkin?  :-?
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

valpas

Lainaa:) Niin, tarkoitatko 24.2, joka on kuluvan kuun kolmas torstai, eikös olekkin?  :-?
Ei se pakko ole Torstai olla.
Manse Cruising  on Pe 25.5.2007, ja
100+ Motor Show - Pirkkahalli La, ja Su 26-27.5.2007.  
Menis miitti siinä samalla.

pikkutyttö

Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

ape

Meinasitko Reijo, ettei pidetä miittinkiä ennen toukokuuta?

Voisin tulla paikalle kyllä ensi viikollakin.
Tuo torstai 22.2 voisi olla hyvä päivä.

valpas

LainaaMeinasitko Reijo, ettei pidetä miittinkiä ennen toukokuuta?

Voisin tulla paikalle kyllä ensi viikollakin.
Tuo torstai 22.2 voisi olla hyvä päivä.
Ei pitäs matkaväsyneenä tehdä mitään  ;).
Voishan tuota jossain välissä aikaisemminkin kokoontua  ;D.
Eli pidetään tuosta Torstaista, 22.2.2007 kiinni. Ja Lahdesjärven ABC:llä.

pikkutyttö

#53
 :)Niin, huomenna voisi keskustella siitä "jäärataprojektista"????...JOs en saa huomenna lämmppäriä toimimaan, niin pakko tulla Vectralla. :-/
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

valpas

Oli tosi kiva yllätys Tampere miitissä  :). stan, ja mortica poikkes yllättäen minun, ja ape:n seuraksi. Meni turistessa yli neljä tuntia. Olis kannattanut muidenkin tulla miittiin, edes poikkeemaan (tosin vain kuuntelemaan, suunvuoroa ei olisi saanut  ;)).
Tiedoksi sitten, että Tampereen kirppikset on sitten tyhjätty Dasse osista, ja vähän muustakin   ;D.

Joskus pitäis harkita miittiä jossain Mikroautoradalla? Tietenkin ensin Maalis-miitissä Seinäjoella.

pikkutyttö

 :( Ai mörkö. että hatuttaa, kun en kuitenkaan tullut. Nyt tulee se "seli, seli-osasto"... ;D Mä olin tulossa ja tietysti Nissanilla, vaikka se ei puhallakkaan lämmintä eikä kylmää. Kyl tää matka olisi mennyt, puhaltaa moottori sen verran sisään kuumaa. Nostin jo jopa pressun pois...mutta vilkaisu sisälle, kaameassa kunnossa takapenkki!!!! Pahvilautasia, muruja, yms(3v lapsemmme istuu siellä);viime pyhänä kävin pesussa ja tarkoitus oli mennä siivoamaan maanantaina sisältä. kirotut säätiedot, kun ei pidä paikkaansa. No sitten jo maanantaina olikin lämppärin moottori sökö. (Tai jäässä).
Anyway, enhän mä Opelillla lähde NCF:n  tapaamiseen! :-/
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

samikar

LainaaOli tosi kiva yllätys Tampere miitissä  :). stan, ja mortica poikkes yllättäen minun, ja ape:n seuraksi. Meni turistessa yli neljä tuntia. Olis kannattanut muidenkin tulla miittiin, edes poikkeemaan (tosin vain kuuntelemaan, suunvuoroa ei olisi saanut  ;)).
Tiedoksi sitten, että Tampereen kirppikset on sitten tyhjätty Dasse osista, ja vähän muustakin   ;D.

Joskus pitäis harkita miittiä jossain Mikroautoradalla? Tietenkin ensin Maalis-miitissä Seinäjoella.


No voi harmi etten päässyt  :( Oon ollut koko viikon törkeessä flunssassa ja edelleenkin..blaah..

BA

#57
Ja mulla ei ollu autoo, en viittiny bussilla lähtee sinne kiertään. Nyt on, ja kunnollinen onkin. ;D

pikkutyttö

LainaaJa mulla ei ollu autoo, en viittiny bussilla lähtee sinne kiertään. Nyt on, ja kunnollinen onkin. ;D



Jaaha, esittelehän autosi!!?? ;)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

valpas

#59
LainaaKoskas Tampereella on seuraava miitti? Vois tulla mielellään käymään siellä kokoontumisissa? Eikö paikka ainakin ole Lahdesjärven ABC?

Mä odottelen, että ape kertoo, koska sille sopii (Luotettavin osallistuja Tampere miiteissä  ;) ;D). Ettei tarvi yksistään......

Tiedoksi:
Ensimmäinen   MUSTALAHTI kokoontuminen on 18.04.2007 alkaen klo 17.30 ja siitä eteenpäin  aina joka keskiviikko  ÖLJYMATTO  AINA MUKAAN.  (Vapputapahtuma Mobilisteille järjestetään 01.05.2007 alkaen klo 11.30 Mustassalahdessa) .
Näin se talven selkä taittuu  :).