Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Tampereen miitti 29.03.07, klo18, ABC Lahdesj.

Aloittaja valpas, lokakuu 03, 2006, 22:26:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

Ensimmäisen tapaamisen Voisi viettää Lahdesjärven ABC:llä, Keskiviikkona 4.10.2006, alkaen klo 19:00.
Sielähän sitten vois jutella.
Tulen, jos ei kuume nouse. Ei ole HER:ssä vielä akkua paikoillaan, eikä HOT ole vielä kilvissä, ja Connectissa on Eberi......
Yritän muistaa pistää kerho-lippiksen pöytään, siihen johonkin sisääntulon läheisyyteen.
Onko kellään saapuvalla videopuhelukännykkää?
0400-732987.

samikar

#1
..noh,mulla ainakin iltavuoroviikko..mut jos sit ens ke yritän päästä kahvittelemaan  :)

valpas

Lainaa..noh,mulla ainakin iltavuoro viikko..mut jos sit ens ke yritän päästä kahvittelemaan  :)
Aattelin, että nyt talviaikana kerran kuussa???
Päivää voidaan muuttaa, niin, että mahd. monelle sopii.

samikar

Lainaa
Aattelin, että nyt talviaikana kerran kuussa???
Päivää voidaan muuttaa, niin, että mahd. monelle sopii.


noo mä teen kahta vuoroa, joten kierto menee nyt just vähän mulla ainakin ohiiii.. ::)

..hah, istuskelen sit itsekseni keskiviikot kahvittelemassa aakkosilla  ;D ..ei vais, kerta kuussahan on ihan ok määrä ja jos sattuu kierto osumaan kohille niin aina parempi.

mites mahtaa muille mahdollisille osallistujille sopia parhaiten?..tää kuun eka keskiviikko on tietysti aina selkee ja helppo muistaa

valpas

Lainaa


noo mä teen kahta vuoroa, joten kierto menee nyt just vähän mulla ainakin ohiiii.. ::)

..hah, istuskelen sit itsekseni keskiviikot kahvittelemassa aakkosilla  ;D ..ei vais, kerta kuussahan on ihan ok määrä ja jos sattuu kierto osumaan kohille niin aina parempi.

mites mahtaa muille mahdollisille osallistujille sopia parhaiten?..tää kuun eka keskiviikko on tietysti aina selkee ja helppo muistaa
Jos sopimuksen päästään ja innostuneita tulee, niin voishan sitä aloittaa uudelleen vaikka ens Keskiviikkona  :). Eli joka kuun toinen..... Tai joku muu viikonpäivä.

1.3i

Voishan se olla joka toinen viikko niin pysyy paremmin muistissa??
mutta värkkäillään ABC:llä sitä sitten.

valpas

Olihan meitä sielä kolme  :).
Ens' keskiviikkona pukkaa reissua? Nyt Maanantainakin Mäntsälä ja Lahti-visiitti edessä.
Oliskos siihen 18.10.06 tulossa ABC:lle porukkaa?

1.3i


pikkutyttö

jep, olin jonkin aikaa poissa koneelta, siis en päässyt nettiin.
Mä tulisin kyl mielelläni, koska on seuraava tapaaminen?
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

1.3i


pikkutyttö

 :(aika myöhä toi 19.00, kun on pieniä lapsia. Miten ois tossa 18:sta maissa, kuin sopii kellekin?
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

1.3i

No ei se nyt apteekin aika ole miitinki on vielä hakusessa että voidaan hienosäätää
aikaa paikkaa päivää ym, vaikka ei 4pv ryysistä ollut 3 meitä oli.

pikkutyttö

#12
 :-XMiten ois, jos kaikki Tampereeen alueen porukka edes kerran vuodessa kokoonnuttaisi kaikki ketkä vain suinkin pääsee?
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

pikkutyttö

Onko se sit ens viikolla 18.oo maissa Lahdesjärven ABC? Me meinataan isännän kanssa sinne tulla siihen aikaan. Miehelläni Toyota Corolla 1.3 DX -86, mut japsi kuin japsi, eiks niin.
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

valpas

LainaaOnko se sit ens viikolla 18.oo maissa Lahdesjärven ABC? Me meinataan isännän kanssa sinne tulla siihen aikaan. Miehelläni Toyota Corolla 1.3 DX -86, mut japsi kuin japsi, eiks niin.
Saa sinne aikaisemminkin mennä, kuin klo 19, mutta itse kerkeen yleensä vasta 19 nurkilla, koska muuten ei tallilla keree muuta, kuin käydä kääntymässä  ;). Nyt vois yrittää aikaisemmin.
Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät  :).
Siinä pääsisäänkäynnin lähistöllä olevat pöydät, on olleet meillä käytössä yleensä.

pikkutyttö

voi mörkö, ei päästäkkään huomenna, pikkutyttö kipeä! :(
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

samikar

LainaaEiköhän se olisi 01.11.2006 klo 19.00 alk.

iltavuorossa taas painetaan siispä jää ainakin itseltä väliin  >:(

BA

Aamuvuoro on mulla, en viitsi odotella muutamaa tuntia kaupungissa töiden jälkeen kun ei muutakaan tekemistä siellä oo. ens viikko sopis taas paremmin kun on iltavuoro ja vois siitä tulla suoraan poikkeen kotio mennessä kun ohi ajan kuitenkin. ::)

valpas

LainaaAamuvuoro on mulla, en viitsi odotella muutamaa tuntia kaupungissa töiden jälkeen kun ei muutakaan tekemistä siellä oo. ens viikko sopis taas paremmin kun on iltavuoro ja vois siitä tulla suoraan poikkeen kotio mennessä kun ohi ajan kuitenkin. ::)
Siirretään ens keskiviikolle 8.11.2006.
Minäkään en kerkee tänään.

pikkutyttö

Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

samikar

Lainaa
Siirretään ens keskiviikolle 8.11.2006.
Minäkään en kerkee tänään.

silloin voisin itsekki yrittää päästä paikalle  :)

Harre

Hyvä että tämäkin tapaaminen on vielä hengissä.

jos haluatte lisäväkeäkin niin joku vois vinkata mazda-puolelle, kun nyt siellä ei ole mitään tietoa tämänhetkisistä meingeistä.

BA

Ainakin yks datsuni tulee huomenna paikalle vaikkakaan ulkokuori ei kaunis nyt olekaan.
Ei päräytän sinne amppeerilla töiden jälkeen n.18.20. :)

valpas

#23
Hitsausmessuilta pääsee varmaan samoihin aikoihin, eli aikaistetaan. Vähän jälkeen klo 18.
Pitää muistaa ottaa puskuri mukaan.
Nyt vaan joukolla mukaan, kuka vaan vähänkin kykenee..... :).
Yhdestä moottorista olis juteltavaa, ja sovittavaa.

samikar

#24
..Tulossa tänään finn coupella ja siis "noin" klo 18  :)

pikkutyttö

 :(Voihan meijeripojan unelma...kattelin tytön kanssa Rölli-peikkoa ja unohdin koko tapaamisen!
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

1.3i

Onkos tuo miitti nyt 22.11 klo 18.00 alkaen ??  :-/ :-/

valpas

LainaaOnkos tuo miitti nyt 22.11 klo 18.00 alkaen ??  :-/ :-/
No mikä ettei  :) Jos vaan porukka innostuu tulemaan.

BA

Ei taida onnistua mulla tää viikko, ellei sitten huomenna keräännytä sinne.

pikkutyttö

#29

Lainaa
No mikä ettei  :) Jos vaan porukka innostuu tulemaan.
Onko välttämättä oltava keskiviikko, kun tuntuu ettei porukka pääse töiden takia? Niiin no, viikonloput on tietty monella perheen kanssa,tms...mää kyl meinasin ottaa perheen mukaan,,,miten sopisi porukalle esim. lauantai?


Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)