Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Kokoontuminen joensuuhun?

Aloittaja Jupe_B, tammikuu 24, 2007, 22:39:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jupe_B

Ehdotus ilmaan! 3.2.07 lauantai, kello 18.00, marjalan abc! Tuliko kaupat?
Lunta sataa ja kaikkia v*tuttaa

t.eskola

"Olette hankkinut korkealuokkaisen japanilaisen autoteollisuuden tuotteen. Onnittelemma valintaanne." D1200 huoltokirja

Jupe_B

No jollain talviautolla tai polkupyörällä tms.  ;D
Lunta sataa ja kaikkia v*tuttaa

Tsun-Tee

#3
Aijjai tais sattua työpäivä :(

-katsellaan kumminkin miten pitkään menee ::)





etit: Perske, menee töissä 2000 asti...ei taida enää sitten tointaa.... :(

Jani.H


Tsun-Tee

Hehe! Mites ois extempporee miitti huomenna lauantaina 3pvä Marja-Absilla?

Olis menoja Onttolan suunnalla illalla, kahfittelu sitä ennen ois suorastaan pakollista. :) Mulle kävis ihan vaikkasta jo klo 16 jälkeen... :D

-Voin parille vaikka tarjota kahvit... -mut ei päiväkahveja! :-X

pikkutyttö

 ;) JOs saisitte säännöllistä kokoontumista , niin voisin käväistä aina välillä...kun ei tunnu tänne Tampereen miitteihin ikuna ehtivän...  :( Anoppi nääs muuttaa takasin Joensuuhu tuolta etelämmäistä maista ja tulee varmaan käytyä toukokuusta alkaen usein. että sitä vaan mainasin ;D
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

t.eskola

Meikä voi kyllä tulla!  :D Mulle sopii mikä aika vaan  8-)
"Olette hankkinut korkealuokkaisen japanilaisen autoteollisuuden tuotteen. Onnittelemma valintaanne." D1200 huoltokirja

Tsun-Tee

Ei mekään keritty lähteä vielä Jnsuuhun :-[ Mut hei jospa koitettas tuossa ensviikolla sillai törmäytyä että vois joku kolmaskin sattua paikalle?

Olisiko tiistaihin/keskiviikkoon enemmän/sopivammin aikaa valmistautua. Mulla olisi silloin vielä vapaata ja kävisi mikä aika vain muillekkin? -->Teskolalle ilman muuta tarjoan sitten kahvit :)

Tsun-Tee

Edelliseen liittyen. Huomenna 7.3.2007 Marjalan ABC kello 16eteenpäin. Pihassa ruskean Rupinen Aakkonen, aka musta apostoli, mikäli ei jää tuolle 65km siirtymätaipaleelle.

Kahvia tarjolla omakustannushintaan, paitti Teskolalle tuntomerkkejä vastaan ilmaiseksi. :D Lisäksi tietysti autokuulumisia sekä huonoja vitsejä. Mahdollisuus myös tehdä pientä kauppaa, kuten aina harrastajien kesken. ;D

Käykää vaikka nauramassa autolle, jos ei muuhun aika riitä ;)


t.eskola

Right on! Tän näköselle jätkälle meinasit tarjota kahvia! ;D



karvaa on vain naamassa tuon lisäksi  8-)

Täällä olisi vielä talvikumit myynnissä! Ruopikaa nyt joku noista nastat ennen kuin liukkaat lähtee  ;D Mä haluun noista eroon!

http://www.ncf.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1167929873/0#0
"Olette hankkinut korkealuokkaisen japanilaisen autoteollisuuden tuotteen. Onnittelemma valintaanne." D1200 huoltokirja

Tsun-Tee

 ;D Tuo nyt ei ainakaan varmasti lisää tulijoiden määrää! Enkä puhu nyt renkaista. :D

Eli siellä siis huomenna näemme, toivottavasti jokunen muukin tuntee piston sydämessään lähteä tien päälle. Kyllä sinne ehtii vaikka olisi töissäkin neljään asti. ::)

8-)


Tsun-Tee

#12
Ei vallan huonosti menny :) Perille päästiin aapelin kanssa jo 16:05, kahviakin olivat keittäneet.

Ja ainakin kolme hurahtanutta paikalle. Minä datsunilla, Emannus GLÅFFIlla, sekä tietenkin Mortonin John kanttikuplallaan :o

Meni tunti kuin iltamissa.

Jatkossa muuten kannattaa vaihtaa puhnroita, voi soitella ja tunnistella toisensa... ;) En itse ainakaan tunnistanut Teskolaa ilman niitä Persiljoita joita kuvassakin oli, joten näkemättä jäi. Ei ainakaan auton ympärillä ketään pyörinyt, tosin kaukaa kaikki sen kyllä kierti muutenkin. :)

Seuraavan kerran sitten isommalla joukolla. :D

Käteen jäi tällä kertaa "miitistä" aluvanteet, merkkejä, kumeja ja varaosakataloogeja... 8-)

Jupe_B

#!@#¤% ku en oo huomannu. Lyyään joku aika tiskiin ja satutaan kaikki paikalle! 10.3 kello 18? Sopivasti ennen lauantaisaunoja ja lottoa!
Lunta sataa ja kaikkia v*tuttaa