Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

tampereen tapaamiset

Aloittaja pikkutyttö, marraskuu 18, 2006, 11:02:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pikkutyttö

 :-[Vaikka itse innokkaana olen ollut tulosa ja missannut sit kuitenkin...Niin koska sitä ois ABC:llä porukkaa kerholaisten merkeissä? Kyllähän toki Tampereelta ja lähiympäristöstä löytyy kerholaisia. MISSÄ TE OLETTE????!!!! Tapaamiseen vaan! ;D
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

samikar

#1
Lainaa:-[Vaikka itse innokkaana olen ollut tulosa ja missannut sit kuitenkin...Niin koska sitä ois ABC:llä porukkaa kerholaisten merkeissä? Kyllähän toki Tampereelta ja lähiympäristöstä löytyy kerholaisia. MISSÄ TE OLETTE????!!!! Tapaamiseen vaan! ;D


Kas, en itse ole edes huomannut tätä sun kirjoitusta aiemmin  :-[  Tää nyt on aina vähän tämmöistä että vaikeeta näimmä löytää yhteistä aikaa..on vuorotöitä ym. arkikiireitä kaikilla ja nyt vielä päällä joulutohinatkin..

toki olis mukavaa että porukkaa kävisi enemmänkin miiteissä ja miksei vaikka vähän kauempaakin ? :D



pikkutyttö

Niinpä, siinä se on lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu! ;D
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

pikkutyttö

 [smiley=vrolijk_26.gif]Mä olen nyt puuhaamassa jonkinasteista jäärata-ajoa Nokialla tai Tampereella, UA-seurojen keutta kai voisi löytyä parhaiten, ja pitää siinä samalla miitinki? ::)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

valpas

Lainaa[smiley=vrolijk_26.gif]Mä olen nyt puuhaamassa jonkinasteista jäärata-ajoa Nokialla tai Tampereella, UA-seurojen keutta kai voisi löytyä parhaiten, ja pitää siinä samalla miitinki? ::)
No, mikä ettei!

M i g i

Lainaa
No, mikä ettei!
Hamsteri ::)

sori OT mut oli pakko ;D

valpas

#6
Lainaa
Hamsteri ::)

sori OT mut oli pakko ;D
Tuo sopii Tampereen tapaamiseen.
Koska tuut käymään?
(Toiset on ihan "kahveella" tästä sisäpiirin tapaamisesta  ;D, Jatketaan Privana....)